Wii!
Köpte en superfin Wintec dressyrsadel idag! Den låg verkligen helt perfekt på Quicken! SÅÅ NÖJD! fast jag ska ju inte ropa hej för tidigt.. jag har ju inte suttit i den än.. ;-)
Frågan är bara hur 17 man fäster schabraket.. det går ju inte o fästa i sadelgjordsstropparna.. hm..
Tänkte jag skulle ha den till o börja med nu när han ska sättas igång efter en längre vila (pga av tillökning i familjen) så när hans muskler börjar be om en ny får det bli en riktig av läder istället eftersom jag gillar de bäst ändå :-) Har smygkikat lite på en del fina.. men det känns onödigt att lägga ut flera tusenlappar på en sadel som jag ändå kommer att behöva byta ut när han musklat till sig. jaja..
Jag är skitnöjd ! :-D
Har varit iväg och köp en dressyrpad istället för et vanligt schabrak.
Och "råkade" visst komma över nya stigläder, sadelgjord, jäääättefint träns, grimmor (ännu ett par till min oanvända-grimmor-hög) rumpvärmare och benlindor.
usch nu måste jag hålla mina lappar i styr.
Haha jag känner igen de där! Att man får med sig mer än va man skulle ha från början, var till affären nyss så råkade jag gå förbi en hylla där d stod 50%på allt.. :0 man kan inte låta bli, d finnas alltid nått bra å ha :) Kul att du hittat en sadel! Har sj kikat på dom men d blev en läder till min :)
Ja det är helt sjukt hur impulsiv man kan bli ibland.. 50% hyllorna är livsfarliga! Därifrån brukar det ju slinka med en hel del onödigt men bra o ha, som aldrig används sen ändå. Usch, låter ju nästan som att jag är köpberoende! 
Ja, jag tänkte att jag skulle köpa mig en läder sen när min pålle musklat till sig och det är dags o byta. Dom är skönast av dom alla tycker jag!
Vad hittade du för någon sadel?