Ridtravare iFokus

Ridtravare

Etikett13-annonstorg
Läst 1354 ggr
feliciahayd
1

Varmblod

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

INGEN SOM VILL HA EN UNDERBAR LITEN HÄST?? Ett 8-årigt varmblod som fått två föl, ett 2011 & ett 2012. Vi har tränat henne lite nu i höst igen, efter sina föl. Tränades för trav tidigare. Hon är jättesnäll, går både att köra och rida. Kan även gå i form. Fullt frisk!!

BeccaTilda
0

Hur hög är hon? :)

feliciahayd
0

runt 160 cm skulle jag gissa på :)

BeccaTilda
0

Okej, synd att jag inte har möjlighet för tillfället :(

feliciahayd
0

Jättsynd, vi behöver hem snarast ..

BeccaTilda
0

Hur kommer det sig att ni måste sälja? Samt hur mycket pengar begär ni?

feliciahayd
0

Vi har inte plats för alla hästar i vinter, då vi inte har utedrifter, så de måste få plats i boxarna, och så var vi nästan bara tävlingshästar och de gör att de prioriteras i första hand.. 

Vi skänker bort henne till rätt hem då vi anser att det är det viktigaste, vi vill att hon ska ha det bra, och att hon inte blir någon vandrings pokal då vi fött upp henne själv och haft henne hela livet..

BeccaTilda
0

Ja okej då förstår jag! Hur mycket utrustning följer med samt hur är hon med nybörjare?

feliciahayd
0

Tror man behöver några års erfarenhet, eller åt mindstonde tuff het, hon är inte dum eller så men det är en stor häst så man måste veta vad man håller på med.. Det är inte direkt någon utrustning som följer med då hon sänksbort, men skulle det finnas intresse kan säkert något träns åh täcke följa med..

BeccaTilda
0

Ja okej då vet jag :)

HelenaJohansson
0

Skull hon klara att omskolas till "vanlig körhäst", med sikte på tävling i lätt klass? Och dressyrridning för nöjes skull? Har redan en travare som jag skolar om och han behöver sällskap av en likasinnad.. skicka meddelande om du vill diskutera mer Flört

Wilma03
0

Finns hästen kvar? Vart finns hon i så fall?

LinneaJohaanson
0

Undrar det samma!

Mvh Linnea Johansson Kvick
Cherioshamstrar.weebly.com
Grundare av Hamsterbladet.webblogg.se

Conut
0

undrar de oxå!

För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig.

fearless
0

Så fin hon är, Felicia! :-)

fearless
0

Är det förresten inte henne Malin har nu?? :-)

feliciahayd
0

Hon finns som sagt inte kvar, inte varit inne på ett tag så har inte hunnit skriva det..