Ridtravare iFokus

Ridtravare

Etikett13-annonstorg
Läst 727 ggr
niare
0

underbar individ säljes

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Med sorg i hjärtat har vi nu kommit fram till att sälja min ögonsten, han är en varmblodsvallack men bli inte lurade av detta då han aldrig gått på travet, inte körd på över tio år endast väl tömkörd. han blir 15 iår och väldigt fin, aldrig varit skadad eller halt, underbar i hanteringen och älskar att mysa, kan stå lös i stallgången och är snäll mot andra hästar, gått med föl och ston och nu med vallacker utan problem. väldigt snäll att rida på banan med med kräver lite mer rutinerad ryttare ute då han kan vara lite tittig,men har aldrig stuckit eller liknande. han är svart och ca 160 hög samt viktbärande ridhästmodell, otroligt vacker med bra gångarter vilket jag fått höra av tränare. lätt att sko och klippa, vaccinerad och försäkrad.
det enda negativa jag kan komma på är att han kan krubbita när han får krafftfoder men detta smittar inte eller något!

har hos tidigare ägare hoppat 115 men hos mig bara upp till L:D pga av hoppskräck, älskar att hoppa och har jättebra teknik, pigg och hindersäker och kan gå långt med rätt ryttare. i dressyren ligger jag på LC nivå men har med tidigare ägare gått LB, han breddar inte och tar galopp från skritt utan problem ett stort plus för galoppen, viss utrustning ingår

E-gift box. UE-tibur han blir 15 iår

priside 15000 men viss avbetalning kan funka

niare
0

10.000 vid seriöst intresse till min guldklimp

niare
0

*SÅLD*