Ridtravare iFokus

Ridtravare

Etikett: 13-annonstorg
Läst 798 ggr
Wilma03
0

Har du hästen för mig?

Söker nu efter en bästa vän då hästintresset har väckts till liv igen.

Letar efter ett varmblod, sto eller vallack spelar ingen roll. Helst inte över 12 år.
Behöver inte vara inriden då erfarenhet av detta finns.
"Promblemhäst" är inget problem. Skadefri är dock ett krav.

Hästen ska användas till fritidsridning och lättare ridträning.
Men framförallt som familjemedlem.

Har haft varmblodstravare innan. Min första egna häst var en varmblodstravare och sedan jag skaffade honom har det endast funnits varmblodstravare i mitt hjärta. Red in mitt varmblodssto själv, men efter att jag tvingades ta bort henne la jag hästskorna på hyllan ett tag.
Har varit medryttare på ett varmblod efter det men insåg att det inte var något för mig att endast vara medryttare utan vill ha en egen häst igen.

Bor idag på gård med eget stall som är under upprustning. Har fina hagmarker och underbar natur runtomkring. Ridvägarna är oändliga! Bor på lugnt och enskilt läge som sista gården på vägen.

Har tänkt mig att ta en häst på foder för senare köp alternativt livslångt foder med möjlighet till överlåtelse.

Söker även efter en mindre ponny, kat. A eller kat. B. Inte heller den behöver vara riden eller körd. Ponnyn ska fungera som sällskap, lättare ridning av barn ev. lite körning.

Jag lovar ett gott hem med daglig utevistelse, box, hästkompis, motion, mycket kärlek och god ovårdnad.

Har du det jag söker så tveka inte att höra av dig!!

SannaW
0

Kolla på ridtravare på facebook :)

giffan
0

Har en häst som skulle passa för dig. Han är dock endast tre år, men den snällaste trygga häst som finns. Lite riden, men inte utbildad, jobbar bra i form, ej galopp jobbad ännu då.

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

Wilma03
0

#2 Har skickat PM till dig!