Ni med bruna hästar... ;)
Vad har ni för färg på utrustningen och vad tycker ni är snyggt? :)
Jag är själv mesig och väljer oftast svart eller grått..
Visa gärna bild!
Vilka färger kan passa denna pojken? Vissa årstider är han mer mot svart med roströda tecken.. Jag blir aldrig klok på när han byter färg för jag har både sommar och vinter bilder med bägge färgerna.. man kan ju tro att den nya pälsen växer ut svart och blir blekt, men i år kollade jag efter och sommarpälsen kom fram brun.. förvirrande :P

Vilka färger kan passa? Vilken utrustning har ni? :)
Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.
Jag tycker olivgrönt och turkost är skitsnyggt till bruna hästar! ;D
/Lisa, http://gentleseat.blogg.se
Jag har både svart och brunt läder.. Tycker han är riktigt fin i sin rödbruna hoppsadel, men passar även i sin svarta dressyrsadel och svarta sele.
Bruna hästar passar i det flesta färger, mycket praktiskt för mig som älskar färg. :)
Köpte ett orange schabrak igår som jag älskar..
Men han är fin i sitt väldigt blå schabrak också..
Ock såklart rött!
Och sista bilden..
Beige är han väldigt fin i, här har han dock bara benlindor i den färgen. :)
Tack för alla bilder :P Snyggt matchade allihop!
Jag tycker att han har en färg som är väldigt lätt att matcha med. Du kan i näst intill alla färger. Dock kan toner som liknar hans egen bli lite kaka på kaka. Men satsa på starka färger tycker jag-
Totte är ganska mörk, speciellt på vintern, och jag tycker han passar bäst i lite mer dova färger. De schabrak jag oftast använder är ett marinblått, ett svart och ett senapsgult. Har ett vinrött som han passar ganska bra i också. Nästa schabrak som inhandlas kommer antagligen vara mörkgrönt.
Benskydd och lindor går i svart för det mesta.
Inte den bästa bilden jag har, men man ser färgerna någorlunda iaf. På bilden har han det gula schabraket samt svarta senskydd, boots och bettplattor… har marinblå bettplattor också ;)
Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson
Besök gärna min blogg :)
Tack! :)
Just nu blir det nog fortsatt svart.. men jag ska ha lite färg i åtanke nästa gång :P
Kass bild men jag måste säga att min bruna lilla Sessa är snygg i rosa! :') Dock ingen färg om man har en häst med en rödare ton av brunt i färgen ;)
pastel grönt , mörk orange och vin rött är väldigt fint på bruna hästar (har ingen bild )
www.lollie.devote.se
Vi har blå och gult till vårat bruna russ, min nordis är svart, så tar upp ponnytravaren istället. ;) Inte världens bästa bild precis, men sedan är damen inte så bildskön med sin russardenner kropp. Perfekt bruksponny, en funktion vi använder så mycket som möjligt!
Tack fr alla inspirerande bilder :)

Rider min kompis stora Travare ibland, de har mörkblå som färg eller så. Fast en brun sadel och brunt träns. Samt vita benskydd. Det ser faktiskt riktigt läckert ut!