Ni som har fuxar..
Jag är nyfiken och vill gärna veta vilka färger ni matchar era hästar med. Vad har ni för färg på grimma, vojlock/schabrak, sadel, träns, lindor etc. Lägg gärna upp bilder!
Det beror lite påmvilken typ av fuxfärg man har på sin häst men nästan alla fuxar passar i vitt, svart och grönt. Vissa passar i andra färger också men det är väldigt individuellt, tycker jag.
Lila e otroligt snygg på fuxar!

#1 Lägg gärna upp en bild, om du har någon. #2 vad har du för färg/färger till din fux? Bilder? #3 Bild? #4, 5 Superfint! Gillar grönfärgen :)
sadel:brunt en mörkare och en ljus
träns: brunt och svart
restrerande prylar har jag i marint,ljust blå,rött,svart,grönt i olika nyanser,brunt osv.
man kan ha det mesta till fuxar tycker jag en del passar mindre bra i en del färger och tvärt om.Beror på hur ljus/mörk fuxfärgen är :)
man får testa sig fram lite :) jag skulle lätt vilja ha orange på min kille,min polare har det på sitt fux sto riktigt snyggt :)

#7 Tack! :) Lägg gärna upp nån/några bilder om du har
Som jag skrev, nej jag har ingen bild.
Men här är en länk med bilder på en fux med röd utrustning: http://dressyrmupparna.se/fler-bilder-fran-i-sondags/29728
/Lova
Ny blogg!
Har ingen fux, men grönt är ju kontrastfärg till oreange, så grönt i ''matchande'' nyans (gult till brunare fuxar, grön-blått till de riktigt röda) passar nästan alltid riktigt snyggt :)
Älskar färgerna i #5.
Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.
Min fux är ganska mörk och inte så rödaktig utan mer leverfux så jag kan ha många färger faktiskt men här är några av våra outfits
Från vänster: marinblått, beige, vinrött med beiga lindor, grått med svarta skydd, royalblått, olivgrönt, blågrönt, gult, ärtgrönt och orange.
Grönt och blått har jag i väldigt många olika nyanser, har inte alla på kort här men har två schabrak som är mintgröna varav ett är mer i varm ton, den är suupersnyggt till alla fuxar! Likaså blått det fungerar i alla nyanser, beige är kanske tråkigt men det ser lyxigt ut på en fux :)
Sen är ju min favoritfärg på honom orange, svinsnyggt till de lite mörkare fuxarna. Tror ändå man ska våga prova lite mer 

Jag hade ljusblått till min fux, han var jättesnygg i det
"The animals of the world exist for their own reasons.
They were not made for humans any more than
black people were made for whites or women for men."
Alice Walker

Tack allesamman för era inlägg! #11 Jättetack för alla fina bilder :)