Ridtravare iFokus

Ridtravare

Etikett13-annonstorg
Läst 3719 ggr
giffan
1

Underbar häst utlånas

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Underbar varmblodsvallack söker seriöst långvarit hem.

Gusten är tränad för trav men endast riden de senaste två åren. Han älskar att få jobba så det här är ingen häst man har och rider bara någon gång ibland när andan faller på… Just därför söker han nytt hem då ägarens och fodervärdens tid inte räcker till för honom som han behöver.

Han är super snäll och trevlig i allt, sko lasta klippa rida…. Hoppar trevligt och går i fin form under ryttare.

Han är 7år och ca 160

Gusten har startat i en CR distans med bra resultat. Han skulle fungera till dig som vill hoppa rida dressyr, distans eller bara för att ha och rida hemma i skog och mark.

Jag skulle kunna skriva massor om honom, men bättre att de som är intresserade hör av er.

Han lånas i första hand ut på foder….kan ev tänkas sälja honom om allt verkar fungera.

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

giffan
0

Ingen?

~ Anneli ~ 

SaraÅberg
0

Hej! Vart i landet finns ni? Hälsningar Sara

giffan
0

Han står i stockholms trakten.

~ Anneli ~ 

ryttarensofia
0

Blir han stark ibland och kan hitta på bus eller är han lättriden och lydig? :) Skulle han passa till förstahäst till en som ridit i ca 4 år? :)

Kraam från Ryttarensofia!

giffan
0

Han är väll inte så stark. men kan se lite spöken i bland. Beror ju mkt på hur man är som ryttare.

~ Anneli ~ 

elrud
1

VILKEN SNYGGING!
Hade slagit till direkt om jag hade kunnat…

Sajtvärd på Naglar.iFokus, Medarbetare på Galopp.iFokus
NY HEMSIDA http://nailedit.inc.se INSTAGRAM elvirarudback

giffan
0

#6 Ja han är riktigt fin. Hoppas verkligen kunna hitta ett bra hem till honom.

~ Anneli ~ 

dizzysister
0

En riktigt snygg häst måste jag säga.

Tänkte bara undra om du har fler bilder som du kan skicka och gärna nån film också?!

vart i sthlm står han?

giffan
0

#8 Jag har inga filmer på honom, det har däremot fodervärden. Han står i skokloster.

~ Anneli ~ 

dizzysister
0

Hur länge hade du tänkt ha ut honom på foder?

Och har du några krav på hur platsen han står på ska ha? Mer än att han ska ridas ordentligt var dag (vilket är en självklarhet)

giffan
1

Har absolut inga krav att han ska ridas varje dag? varför är det självklart? stället där han ska stå ska vara lämpligt att ha häst där. måste inte vara ett nytt fint ställe för att det ska vara bra. men han ska ha bästa tänkbara vård av den som tar hand om honom. han är jätte snäll att köra så han kan bli en fin körhäst med om man vik .

~ Anneli ~ 

dizzysister
0

ok jag fattade bara som att det var viktigt att han reds varje dag… men ok då fattade jag bara fel!

Sunshinet
0

Hur nära vill du ha honom? Jag finnes i Västmanland och skulle gärna hälsa på honom för att se om kemin mellan oss stämmer!

giffan
1

#13 avståndet spelar ingen roll. det viktigaste är att det blir ett bra långvarigt hem. skicka mig ett pm med ditt tele nr så ringer jag upp.

~ Anneli ~ 

mysan_93
0

Hej mitt namn är My jag är 18 år och har bil. Jag har ridigt i 10 år. Jag bor i Landskrona just nu. Jag undrar bara om du fortfarande söker foderhäst till denna snyggingen ? Om du gör det så får du gärna skriva dit nr lättare att prata så :) /Med vänlig hälsning, My engqvist

mysan_93
0

Fodervärd *

giffan
1

Han har hittat en fodervärd

~ Anneli ~