Köpes: Min Häst!
Letar vissa nummer från 70-talet av tidningen Min Häst.
Söker även efter presentalbum, nya som gamla och annat som har med tidningen att göra kan också vara intressant :)
Har ni nått så tveka inte att höra av er!
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
Jag tror jag har någon gammal… Dock inte från 70 talet
You can't make a rainbow without a little rain
#1 kan du kika på vad för nummer du har? :-)
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
De äldsta jag har är från årtalen: 1989, 1990, 2001 och den allra äldsta från år: 1986 :D något du vill ha?
#3 Beror på om de har eventuella affischer eller andra tillbehör kvar, isåfall är det intressant :-)
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
Tyvärr är det inte plansch i… men i nummer 21 år 1986 så är det en bild på hur man stickar en mulle-tröja :D och i nummer 14 2001 så står det massa fakta om fälttävlandshästen: Murphy Himself :D
om du vill kan jag ta kort på tidningarna och lägga in?
P.s på bilden är det: Murphy Himself
Fortfarande intresserad?
Ja, lägg gärna in bilder på hur tidningarna ser ut så jag ser skicket, dock har jag redan dessa nummer men är de i bättre skick än de jag redan har finns intresse att köpa :)
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
lägger in när jag hinner ;)
Tack så mycket för bilder, gör inget att det tog tid :-)
Dock verkar de vara i sämre skick än de jag redan har, för dina var väl utan postrar om jag läste rätt här ovan?
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
Hejsan! Jag har en hel massa Min Häst-tidningar… De äldsta jag har hittat nu är nr 10 från 1978, nr 10 och 19 från 1980 och presentalbum från 1978 och 1980… De är i varierande skick. Presentalbumen är dock ganska fina, med kalendrar och sådant kvar. Det kan hända att jag har äldre någonstans också. Sen har jag en hel massa från 1990-talet, i varierande skick, och några från 80-talet och i princip hela årgångar från 2002-2007 varav de senare åren (2006-2007) i riktigt bra skick eftersom jag knappt läste dem (vissa är nog tom olästa)… fick prenumerationer i present fast jag egentligen ansåg mig vara för gammal. Jag har några presentalbum från 2000-talet också. Vissa tidningar har posters och sådant kvar, andra inte. Som sagt i väldigt varierande skick. Några speciella nummer du söker så kan jag kolla om jag har dem?
#13 ja…
#13 bilderna är egentligen inte så bra…
#16 Det gör inget att bilderna inte är så bra, jag ser på själva tidningarna att de har vikta hörn eller att de bara är i sämre kvalité än de jag redan har :-)
#14 har missat ditt inlägg, jag ska skriva ihop en lista och lägga in här, eller skicka ett Pm och påminn mig, nu måste jag iväg och jobba
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
#14 Det låter jättebra. Gör det!