Ridtravare iFokus

Ridtravare

Etikett: 03-bilder-filmer
Läst 3893 ggr
LinneaJohaanson
0

Ridtravare som ser ut som ridhäst

Är en stor ridtravarälskare som ridit mycket ridtravare genom tiden. Dock har jag hamnat på ett halvblod nu men min kompis har en ridtravare. Han heter Kazoo och jag var ut och fotade dom för någon vecka sedan nu. Det jag vill komma fram till är att folk ofta kommenterar om att travare kan inte. Travare kan inte gå i form och gör dom det så är det en ful dålig form osv. Här tycker jag verkligen dom bevisar att travare kan. För visst är han snygg, visst kan han?

Kolla länken för bilder på honom!

http://enbambi.blogg.se/2012/january/ida-och-kazoo-141.html

Mvh Linnea Johansson Kvick
Cherioshamstrar.weebly.com
Grundare av Hamsterbladet.webblogg.se

Kristall
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Fin pålle! =)

Motionerade en ganska "atypisk" ridtravare ett tag, maffig valack på 170+, muskelknutte med underbar ridbarhet. Jag som själv är 170 lång och inte direkt pinnsmal såg liten ut på honom, haha :)

Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson

Besök gärna min blogg :)

LinneaJohaanson
0

Åh jisses vilken fin kulle!

Mvh Linnea Johansson Kvick
Cherioshamstrar.weebly.com
Grundare av Hamsterbladet.webblogg.se

SannaW
0

Den är ju jättefin:)

Travare kan visst min är också ett levade bevis på det, han gör det mesta inom dressyren samt tävlar lokalt upp till 110 med mängder av priser :)

Trine
0

Fina killar !

Lady-lisa
0

#3 Jäklar va stilig han är! =)

SannaW
0

#5 Tack så jättemycket, han har sina goda stunder;)

Rafflan
0

det är individuellt, endel har det, andra inte. jag har ridigt både och, man känner den tydliga skillnande´.

Själv äger jag en polle som inte har det, men är lika underbar för det ;)

novaasv
0

Jag är medryttare/skötare på en ridtravare! Han är jättefin! går alltid fint i form osv. Har kompisar som också rider travare och de är också precis som vilken annan häst som helst! :)

/Mvh Nova

Kaninerna och råttorna.

htto://novaasv.blogg.se

http://hoppkanin.blogg.se

Apnea
0

Min är inte heller den "typiska" travaren.. Måste skryta och säga att hon aldrig fått under 62 % i ett La program.. hehe :D

Rafflan
0

#9 duktigt jobbat :D

sofiabruse
0

#3 Riktigt fin pålle!

#5 Helt rätt, vad spelar det för roll om dom inte har det? Man tycker ju inte om dom mindre för det :)

Apnea
0

Var och tävlade i helgen, 6 precis utom placering i Lb och 3 med plac i La. :) Duktig travare..