Ridtravare iFokus

Ridtravare

Etikett13-annonstorg
Läst 1504 ggr
Memzo
0

Önskar häst på foder

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

För evt köp senare.

Söker ett vbl, behöver inte vara skolat eller nåt, dock helst inriden. Ålder, helst 3-7. Bör vara minst 165, GÄRNA större då jag är lång.
Gärna het, busig, lite av en troublemaken ^^

Vi har egen gård, finns på gränsen mellan Skåne/Blekinge

Tusen
0

Min dotters kompis har ett jäätetrvligt varmblod som behöver ett nytt hem ganska snart då hon ska flytta. Kan även utlånas på foder under en tid för senare köp.

Memzo
0

#1 Vill gärna veta mer! Framförallt hur hög h*n är, samt vart finns hästen?

Jummie
0

Jag har ett sto som uppfyller kraven om troublemaker, född -05. Dock uppfyller hon inte riktigt dina kriterier om storlek då hon är typ 158 i mankhöjd.. Eskilstuna kanske är lite för långt bort? :/

mallan-nog
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#2 Han är ganska stor (hästen #1 skriver om), vet inte exakt. över 160 iaf… Det börjar bli ganska akut att bli av med honom… Pm:a mig om du är intresserad så kan du få hennes nummer… Han står oxå i Eskilstuna…

Han är jättesnäll, pigg och kan bli rätt laddad, framförallt om man galopperat…

Memzo
0

#2 Han blir för liten för mig :(

#3 Han är rätt intressant, men det beror helt på om dom är villiga att köra ner honom. Jag finns i Skåne, har ingen möjlighet att hämta..

Tusen
0

#5 Jag tror inte hon hinner åka hela vägen till Skåne med honom då hon jobbar och dessutom ska flytta men han kan säkert skickas med någon hästtransport. Jag kan kolla med ägaren.

Memzo
0

#6 Gör så :)

Ingen annan som vet någon?

Memzo
0

#6 Gör så :)

Ingen annan som vet någon?

Jummie
0

#5 Tror du har blandat ihop siffrorna lite..

Tusen
0

#8 Jag har PM:at dig! Skrattande

#9 Varför tror du hon blandat ihop siffrorna? Hon ville ha en häst högre än 165 cm helst och din är 158 cm.

Jummie
0

#10 Om du kollar på svaret på #5 och jämför med de hon svarat på så är #2 antagligen min häst, men det var inte mitt inlägg osv. Hon har blandat ihop siffrorna och beskriver isåfall min häst som en "han". Just sayin.

Memzo
0

ber så mycket om ursäkt Jummie, jag menade din häst men råkade skriva a ist för o .  HON blir för liten. därför jag söker en häst ÖVER 165