Ridtravare iFokus

Ridtravare

Etikett: 14-ridtravar-evenemang
Läst 2179 ggr
Ryttarinnan
0

Distrikt Uppland startar i augusti!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Efter att ha dragit i trådar, suttit i möten och skrivit flertalet mail kan jag nu äntligen meddela att Distrikt Uppland startar i slutet av augusti. För er som tyckt att det varit krångligt att ta er till träningar och träffar med andra distrikt finns det nu en möjlighet att samlas och glädjas åt våra fantastiska hästa på hemmaplan.

Jag har inte alla mailadresser till alla som är intresserade av Distrikt Uppland, men ni får jättegärna maila adresser till mig, idéer eller vad än ni vill på johannalamell@hotmail.com

Vi startar som sagt upp i slutet av augusti, datumet är inte spikat än, men det lutar åt att det blir antingen den 28 eller 29 augusti. Vi kommer träffas på en gård 10 minuter från centrala Uppsala där vi fikar, spelar diverse sommarspel, sätter ihop en tillfällig styrelse och har kul!

Alla intresserade är förstås jättevälkomna, det kommer snart erbjudas en hel del för oss i Uppland som har ridtravare i fokus!

Ryttarinnan
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Och så måste vi ju visa hur vi som startar upp det ser ut också, här är jag och min flicka Lady :D

AnneSofie
0

Ja! Äntligen, vad kul! =D (hoppas på dressyrträningar så jag och kusan äntligen kan komma igång på allvar!)

Ryttarinnan
0

Härligt ! Jag ska styra upp detta mer nu under augusti med utskick, flyers och kontakt med tränare såsom domare. Vi kommer nog igång alldeles strax och förhoppningsvis blir det riktigt bra!

Toofasttocatch
0

Vad hände med distrikt Uppland??