Ridtravare iFokus

Ridtravare

Etikett13-annonstorg
Läst 2193 ggr
Absolut_Luks
0

Wild Caper

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tänkte bara länka annonsen härifrån också.
Det är med stor sorg jag kommit fram till att jag inte har tid med min "fritidsyssla" Wille också…
Han är världens snällaste och mysigaste.
Jag skulle så gärna vilja att han kom till någon som skulle vilja ge han tid och rätt träning för han har sån fantastisk positiv inställning till ridning och att lära sig nya saker.

http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=537780&inriktning=&typ=

Absolut_Luks
0

Lite svettig

Dragonrebell
0

Vilken vacker häst. Söta öron:-). Synd att jag inte har råd eller plats för honom just nu.

[Zkold]
0

Sjukt fin! Had jag haft tid så Flört

Mullemums
0

Enormt tråkigt , men han hade varit aldeles för liten för mig :(

Absolut_Luks
1

Jag är ganska säker på att han klassas som d-ponny, vilket är väldigt litet för att va travare. Han är väldigt vacker och har det lätt för sig i ridningen. Med rätt ryttare så kan han gå långt! Det är så synd att det är så få som nappar när de inser att han är f.d. travare…

CelsiusT
0

Önskar jag hade haft mer tid och pengar. Just nu har jag dock inte råd med en häst till. Dock är jag rädd att min häst inte kommer bli hel och rid/tävlingsbar igen, och vad jag gör då vet jag inte. Har han gått länge på travet?

Medarbetare på westernridning.ifokus

Absolut_Luks
0

Han gick trav i 5 år. Men han har aldrig varit skadad, känns heller inte sliten på något sätt och det märks inte alls i temperamentet.