Lite ridbilder!
Haha ja jag bjuder på ett par ridbilder på mig och min ena travare Winnie Jem.
Hon är f 01, 165 hög. Suger go tjej med en fantastisk trav!!
Ni får gärna ge kritik! Vet att jag trampar ner dåligt med hälarna, och kunde sträckt på mig mer men men..
Också fullt medveten om att hon är tunn på bilderna, jobbar på deetta för fullt =)
Fin häst =)
Eftersom du själv kommenterar din ridstil så får jag ju säga att du har inte så dålig sits trots allt (i mina ögon). Dock gör du precis som jag gör och tittar ner. Min ridlärare säger ibland till mig: Det är hästen som ska böja på nacken, inte du =P
Medarbetare på westernridning.ifokus
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#4 haha oh so true :P Men man ser ju inte hur pållan gör (A) Tack =)
#5 Håller med =P Jag tittar ner för att se vad hästen gör och att jag ger rätt signaler och allt såntdär. Tänker inte på att jag ibland blir fast där. Därremot vet jag att när jag rider hästar som är mer välutbildade så stirrar jag bara ner i början tills jag lärt känna hästen, sedan har jag inga större problem att höja blicken. Men min är ung och outbildad och då vill jag "ha koll" =P
Medarbetare på westernridning.ifokus
hon var riktigt fin =)
Besök min hästblogg, bra uppdatering, massa tips och en massa annat :) Med mina ridtravare i fokus :)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Idag har hon och den andra pållan fått komma till stallet de ska stå i.
Får se om jag kanske kan få till fler ridbilder på denna och några på den andra donnan! Underbara pållar heelt enkelt :D