Artikelförfattare sökes!
För att en iFokussida ska vara så intressant och livlig som möjligt krävs med mycket intressanta artiklar. Nu söker vi bakom Ridtravare ett par hjälpande händer på detta område.
Nu söker Ridtravare iFokus artikelförfattare till sidan. Jag är intresserad av att sätta flera på den tjänsten.
Ett krav är att man ska kunna uttrycka sig flytande i svenska, ha goda skrivfärdigheter och självklart ett brinnande intresse för hästar och ridtravare! Du ska även kunna leverera med minst 1-2 artiklar/ per månad.
Om du visar framfötter och tycker detta är roligt så finns det även stora chanser att bli uppgraderad till att bli Medarbetare på sidan.
Är du intresserad av att skriva artiklar för Ridtravare iFokus? skicka då ett Privat meddelande till mig.
Hoppas just du vill vara med i vårt team!
Sthlmsjenna - Sajtvärd på ridtravare.ifokus.
Sveriges största ridtravarblogg - http://stockholmsjenna.se
Jag fortsätter gärna som artikelförfattare, men tycker det är extremt svårt när man inte får några tips på vad läsarna vill läsa om. La ut ett inlägg för ett tag sedan om vad folk önskade läsa om, men fick inga svar…
#1 gå gärna in på min gamla tråd "Artiklar" för mer tips, som jag ser det nu har 42 st kommentarer skrivit där.
#1 håller med #2 om att gå in på artikeltråden för att se vad exakt medlemmarna vill ha.
Sthlmsjenna - Sajtvärd på ridtravare.ifokus.
Sveriges största ridtravarblogg - http://stockholmsjenna.se
Nu har jag skrivit en artikel, men om det blir fler får vi se. :3 Tror inte jag har så mycket att komma med.
Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
ARTIKLAR
Hej jag heter Linnea Lindström och är 14 vårar, Älskar såklart hästar bara hästar !!
Rider gör jag lite här och var trännar Montéé och rider på en ridtravare rider på ridskola också. 
Gillar att skriva mycket bara jag kan få en start och veta vad ni vill att jag ska skriva eller om det är fritfram bara det handlar om ämnet hästar??
MVH/Linnea Lindström