Ridtravare iFokus

Ridtravare

Etikett17-tävling
Läst 2162 ggr
Lady-lisa
0

Tävla lokalt

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hur många av er har tävlat hoppnig på lokal nivå med era travare? och hur har det gått? :)

Jag tänkte prova på lokalt första gången till sommarn med min tjej :)

giffan
0

Jag har en bekant som tävlat upp i div 1 med sin travare…

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

elli-kleo
0

Gud va kul! Själv tävlar jag bara klubb på 70 cm men siktar på lokal 90 inom en snar framtid ^^ kanske till sensommaren! Ska snart starta 80 cm :)

- Medarbetare på Fälttävlan ifokus

Lady-lisa
0

Okej! va roligt! ja jag har hållt mig på klubbnivå upp till 1m länge nu :P så därför vill jag prova gå framåt :)

Mangis
0

Mangis gick 1m felfritt med placeringar och vi hann starta några 110 men jag fegade ur då så vi kom aldrig runt. Sedan finns det ju andra som gått högre.

Lady-lisa
0

okej och de va lokalt eller? :) ja vi har vunnit några 1m klasser på klubbtävlingar också :) skulle vilja prova på lite högre jag med :) 115cm har vi hoppat å träning iaf :)

Mangis
0

Ja, det var lokalt. Eftersom du skrev det i rubriken så tänkte jag att det inte behövde skrivas igen.

Lady-lisa
0

Aah just de hehe! :P

[daanielah]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

En av mina tränare som nu är ridlärade tävlade medelsvår B med sin travhäst lokalt :)

Jag tycker verkligen att du ska gå ut på lokal och visa dom små snobbiga ponny ryttarna att travhästar duger till mycket! ;D

Lady-lisa
0

Jaha gud va roligt! :) jaa jag är bra sugen på att prova, de gör ingenting om de inte går så bra första gången heller :)

[daanielah]
0

Nej precis :) Själv ska jag ut och tävla för första gången på min köttbulle till häst (dock klubb) så vi får väl se hur det kommer gå xD

sthlmsjenna
0

Jag har tävlat lokalt i hoppning med Hero. Det har gått superbra och vi har kommit felffritt

Sthlmsjenna - Sajtvärd på ridtravare.ifokus. 

Sveriges största ridtravarblogg - http://stockholmsjenna.se

Lady-lisa
0

#10 Aha va roligt! hoppas de går bra! :)

#11 Jaså va roligt! va hoppa ni för klass? :)

[daanielah]
0

#12 haha, hästen va lugnare än mig så fick med oss två rosetter hem :D super stolt!

Lady-lisa
0

#13 Jaså gud så roligt! Grattis! :D

SannaW
0

Min går lokalt 110 med många placeringar och priser i 1 meter:D Jag tycker du ska ta steget och prova:D

Lady-lisa
0

Jaha åh va roligt! man blir mer peppad när man hör att andra också tävlar på den nivån :) Ska verkligen prova :)

L00ttz
0

jag ska ut på lokala igen nästa vår för nu börjar jag tuffa till mig sist jag va ute på lokal så va jag för feg :p och då gick det åt pipan =)

Min Blogg:

http://loottzz.nu

"Never let the fear striking out, Keep you from playing that game"