Inte för att klaga men..
Är det bara jag som tycker att sidan är lite seg med uppdateringar och grejer? Liksom den här bildtävlingen? Sist dom la ut något va ju typ i maj eller när det va? Lite tråkigt enligt mig :( hoppas det kommer lite mer tävlingar :D
Tyvärr har inte medlemmarna här visat intresse för bildtävlingarna. Senast vi upplyste om det var det inte en enda anmälning så då tog vi bort den för ett tag.
Nu är en större tävling pågång. Och då hoppas vi att ni medlemmar vill vara med.
Till stor del utav aktivitieten går ut på medlemmarnas aktivitet. Eftersom sidan är ett forum så är det ju meningen att man ska svara på varandras trådar och diskutera olika ämnen. Att sidan sen tillåter artiklar och tävlingar är bara ett plus i kanten. Men när sådant arrangeras är det såklart viktigt att medlemmarna uppskattar det och vill vara med. Då skulle medarbetarna bli mer peppade på all tid de lagt ner på arbetet med att arrangera tävlingar eller sitta och skriva artiklar.
Sthlmsjenna - Sajtvärd på ridtravare.ifokus.
Sveriges största ridtravarblogg - http://stockholmsjenna.se
#2 Instämmer, det var lite tråkigt när jag försökte sätta igång med bildtävlingen och tänkte ha en varje månad men tyvärr fanns ju inte intresset den andra månaden 
Hade ni inte en undersökning för ett tag sedan om medlemmarna var intresserade av att få mkt artiklar och resultatet blev att dom flesta var nöjda med sidan som det var och var nöjda med att det kommer artiklar lite då och då.
Jag är väldigt nöjd med sidan och känner inte behov av fler artiklar/tävlingar. Men jag är ju å andra sidan inte så intresserad av sådant alls. Vet inte hur aktivitetsnivån är beröknad på sidan, men som vanlig användare så upplever jag den som helt okej men i perioder lite låg aktivitet, men det vägs upp efter ett tag igen så mig gör det inget.
Medarbetare på westernridning.ifokus