Hejdå Bästavän!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Var ute i stallet idag och red, testade nya tredelade bettet med äppelsmak och jag tror verkligen att Snooze gillade det. Allt gick super bra och heöa dagen har varit fantastisk men så när jag kommer tillbaka till stallet och mockar så kommer min faster ut (även hästens ägare) och ställer sig och kollar lite innan hon säger att hon tänker sälja Snooze.
Vad ska jag göra utan honom?! Det är fan min bästa kompis som alltid får mig på bra humör! Fattar hon inte hur jävla mycke tid jag har lagt ner på honom?! Nu när vi äntligen har startat våran första tävling tillsammans och verkligen börjar hitta ihop och fattar hur vi funkar, då tänker hon inte ens säga till och förvarna mig innan att hon tänker sälja honom! Så nu i veckan kommer min älskling, bästa vän och psykolog läggas ut på annons. Känns inte bra någon stans.
vet inte ens varför jag skriver det här men är bara så jävla ledsen och arg just nu
Men att lägga ut på annons är inte samma sak som att han blir såld… Håll tummarna så kanske det inte blir en enda intresserad. Att sälja häst i dagsläget är INTE lätt oavsett vilken häst man försöker sälja.

Har du inte råd att ta hästen på foder? Om inte får du hålla tummarna för att han kommer till ett bra hem<3
Det är det som är det värsta med att rida andras hästar.
Jag har varit med om samma sak åtminstone 3 gånger. Inte alls kul :( Speciellt inte med en häst du i princip lärt allt den kan, så var det med en av de tre för mig.
Mvh Maria - Medarbetare på Bullhundar iFokus.
Blogg om Chilli & Prince Weightpull-träning.
Galet! :D pappa åkte och köpte honom idag :D :D :D

#4 Grattisgrattisgrattis:D Helt galet kul för dig ^^
Åh va häftigt!!!
Vilket härlig historia. GRATTIS!!! Var det kanske det hon menade när hon sa att hon skulle sälja honom. 
Härligt, gud vad roligt!. :D::D:D:D
/ Emma
Kolla in min blogg, väluppdaterad och högt rankad hästblogg- http://enallroundryttare.blogg.se !
#6 nej, hon ville först inte att vi skulle köpa honom men sen gav hon sig :D Så jävla glad! :D
Kul! Stort grattis. Tänkte nämligen föreslå att ni skulle köpa honom. Äger man hästen får man ju bestämma själv. 
Åh så underbart för dig!! Grattis Grattis!!!