Ridtravare iFokus

Ridtravare

Etikett03-bilder-filmer
Läst 1486 ggr
smulan4125
0

Min nya kille, min framtid.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Hej alla.

Vill visa mitt nya hopp. Oscar scoop född 96. Akta er alla halvblod här kommer vi o ska visa att ridtravare kan. Skrattande Ska börja dressyrträning nästa vecka sen blir det även hopp med denna kille. Står i ett stall där halvblod står högt i status, får ofta höra när ska du skaffa en riktig häst. Jag har ju en riktig häst. En liten film på min 170 kille. Glad

Jag filmar när en kompis rider Oscar, han har varit miss skött och är inte i form men har det i sig. Haft honom 3 dagar här på denna filmen, snart en vecka. Storstegad häst så svårt o hitta takten ibland, men när vi hittat varandras knappar så…..

smulan4125
0

En snutt till.

tindra21
0

Jag gillar din nya kille och helt klart bli något bra av honomKyss Stort lycka till!

sthlmsjenna
0

Vilken snygging! Fint steg. Synd bara att han går överlod så mycket. Men det ska ni nog kunna öva bort! :)

Hur är galoppen?

Sthlmsjenna - Sajtvärd på ridtravare.ifokus. 

Sveriges största ridtravarblogg - http://stockholmsjenna.se

ebengtssson
0

Spännande :)

Besök min hästblogg, bra uppdatering, massa tips och en massa annat :) Med mina ridtravare i fokus :)

satilaryttaren.se

smulan4125
0

Tack alla. :) Jenna överlod menar du då att han går under sig eller? Vi har en lång bit kvar inom dressyr arbetet, men är positiv har bara haft han en vecka. Är en lite snutt på hans galopp på den ena av filmerna, den e ok. Vi ska jobba på med dressyren men sen kommer hoppningen o där e han med ok, hoppat 1 m uppsuttet. Strävar inte så högt med varken det ena eller andra utan vill utvecklas ihop o ut lite o visa oss. Tar gärne emot tips o annat matnyttigt. Är så trist vi inte har så mkt med ridtravare i skåne, inte vad jag vet i alla fall, nån som vet?

Kramiz

polgara
0

Ser verkligen trevlig ut

Tin-Tin74
0

Vilken härlig kille! Han kan bli en bra ambassadör för ridtravaren om han tränas.

Ett riktigt stort LYCKA TILL!!! Kyss

[Zkold]
0

Såg jättehärlig ut! Lycka till med honom!Skrattande

smulan4125
0

Tack alla snälla. Tungan ute Verkligen kul med snälla kommentarer. Vi tränar nu en dag i veckan dressyr. Inte så lätt o sitta på en så storstegad pålle men det ger sig väl med tiden. En liten skutt film på honom. Han är inte hoppad så mkt men det kommer. Inte jag som rider.

Kramizar Glad

smulan4125
0

Sen ett hopklipp av bilder. Hjälpte ägaren o hitta ett hem men bestämde mig för att ge honom ett hos mig i stället.

Zaphix
0

Tycker han ser riktigt härlig ut!

Liknar varmblodet jag red förut, också långa och lite älgiga steg. Tror att du kommer finna takten hos honom snabbt, det är ofta lä'ttare att göra det på hästar med stora steg tycker jag. Man har mer tid på sig att hinna med liksom.. :)

Han ser så trevlig ut, den där kommer du nog attg ha superroligt med framöver. :)

"Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva."

Min och Dackes blogg

*Michelle*
0

Åh vilket steg i traven <3<3<3 Fin kille det där Glad

// Michelle