Hingst från usa
Jag är på jakt efter bilder på en hingst från USA som heter Hand Glider. Har snokat som en galning men hittar inget, så om några tips om var jag kan hitta så tipsa gärna
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
han finns med i vinter nr, jag kan försöka scanna in bilden om du inte kan kolla tidningen någonstans.
~ Anneli ~
Sajtvärd för: adopterade.ifokus
#1 va snällt, jag hittar inget på nätet iaf
Nä stuteriet har ingen hemsida… dåligt tycker jag..
men jag hittade texten som stog om honom på avelsvärderingen på nätet.. och en dålig huvud bild
~ Anneli ~
Jäkla skit, Jag har ett sto som är betäckt med honom så därför skulle jag vilja ha tag på lite bilder
#4 Kunde du inte ta bilder när stoet var på betäckning?
~ Anneli ~
www.aln.se där kan du skriva in namnet och får då upp en bild. man får inte använda bilderna, men titta får man ju.
~ Anneli ~
Hon är betäckt på semin stationen. men jag ska smyga in på aln.se o kika
Nu har jag försökt flera gånger att scanna in bilden.. (rev tillock med sönder tidningen) Men det blir en svart kant på bakre delaen av bilden helatiden. Vet inte om du vill se den så, eller om jag till helgen ska försöka med en annan scanner..
han e för övrigt riktigt fin!
~ Anneli ~
Allt du kan hitta är spännande, känns lite konstigt att det inte finns nåt att få tag på.
Men står det ingen mail eller adress i tidningen till ev hingsstation eller så.
Tacksam för de du hittar. om du vill kan du maila ev info på helen_boberg@hotmail.com