Ridtravare i skåne?
Tycker jag har sökt men kan inte hitta så mkt i skåne om dessa underbara djur. Någon som vet om det finns några som håller i något här?
kramiz
hej hopp!
Känner precis likadant :( bor också i skåne… men vi får väll se vad som händer i framtiden? :) det är väll bara till att hålla ut ;)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Hejsan!!
Jag har en medryttarhäst som är en travare på snart 10 år.
Hon står nere i tryde i skåne.
Så här finns visst då travare.
Hade varit kul om ni bodde i närheten.

Jag har 2 st ridtravare och bor i Helsingborg

Hej igen. Att det finns ridtravare vet jag om men jag menar en aktiv förening för oss som har det, med olika arrangemang menar jag då. Hade varit kul med lite mindre tävlingar för oss eller träffar. Själv bor jag i Eslöv. :)
Hej igen!
Ber er som har ridtravare och är bosatta i skåne, som är intresserade av mer aktiviteter att mejla mig; 

Hej! Vi har i omgångar försökt starta upp en förening i skåne men det har misslyckat pga bristande intresse tyvärr. Hade kallat till möte men endast ingen dök upp :(
Men jag är absolut intresserad av det!

Hej igen.
Alla vi som har ridtravare i skåne med omnejd kan ju höra av oss till #5 så kanske vi kan få ihop något. Jag har gjort det och väntar på svar. Kom igen nu vi i skåne. Tänk att få ha ett mästerskap mot dom andra landskapen, kunde bli något stort. 
Heidi