Ridtravare iFokus

Ridtravare

Etikett03-bilder-filmer
Läst 816 ggr
[Tovab]
0

det har hänt grejor

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Råkade skriva fel, 7 månader ska det vara. Inte 8 Glad Efter skada och en jobbig vinter så är trots allt Vera på topp igen! Eller ja, vi blir bättre hela tiden men ni förstår. Liten skillnad har det ju blivit iaf? Slänger in lite bilder på hur det såg ut (och hur hon såg ut) när jag nyligen hade fått henne. Dom bilderna hamnar först, sen lite nyare bilder.

Jag vet att jag red som en kråka. Skyller på att det blåste ganska mycket ute, är stolt över att Vera koncenterade sig såpass att hon iallafall gick att kommunicera med. Hon har en förmåga att vara lite väl uppe i luften ibland..Flört

[Tovab]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Bilder på när jag nyligen hade köpt henne.. Vill tillägga att hon endast kunde halt och framåt. Minsta lilla du tog i tyglarna, kan ha varit ledande eller vad som helst, så tvärstannade hon. Minsta lilla du tryckte på sidorna så var dte full fart framåt. Så när man försökte med ett ledande och skulle trycka ut henne så stegrade hon.

Är stolt över hur duktig min tjej är nu! Kan till och med göra skänkelvikningar. De sitter inte helt och hållet, men är på god väg. Och allt har jag gjort helt själv, så är lite stolt över mig själv faktiskt. hihi

[Tovab]
0

en till gammal bild, tips- klicka upp dne så dne blir stor

[Tovab]
0

nu ser det ut såhär :3

[Tovab]
0

inte världens bästa bild, men gillar henne nacke på den :D

Mullemums
0

Tycker du hade superfin sits :)

Mullemums
0

Tycker du hade superfin sits :)

[Tovab]
0

#6 tack :D