Nytagen bild
Tänkte slänga upp en nytagen bild på min polle =) tycker han ser riktigt fin ut i kroppen nu dock måste det bli lite mer muskler men det kommer =)

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Söt! =)
En fråga, hur har du fått dit texten där de står "mina bloggar:"? :P

#1 tack =)
du går in på mina inställningar och sen står det signatur där i listan och där går du in =)
Vad snygg han är! speciellt manen !
#2 visste inte att man kan ha det om man inte har iFokus plus, antar dom tagit bort det då.. :P måste ju prova..
/ Emma
Kolla in min blogg, väluppdaterad och högt rankad hästblogg- http://enallroundryttare.blogg.se !

#3 tack ja han passar best i kort man =)
förut vet jag att man va tvungen att ha plus men inte ny tydligen för jag har det inte =)

Jaha tack! :D Haha ;)

Jaha tack! :D Haha ;)
Så fin :)

#7 tack så mkt =) ser inte så mkt ut som en travare =) folk brukar ju fråga om han e korsning halvblod arab :p haha fast ibland ser det ut som att han e arab med sitt huvud beroende på hur man fotar :p
#8 Vad spelar det för roll om de ser ut som travare. De ÄR ju travare. Sen om de är musklade som ridhästar är väl något helt annat. Jag skulle bli…
…om någon sa åt mig att min häst inte såg rastypisk ut.
Det är väl inget mål att se ut som en annan ras?! Att folk inte kan se skillnad på en arab och ett varmblod visar ju enbart på okunnighet.
Varmblod ska se ut som varmblod, fjordingar, araber russ, welshar osv ska alla se ut som den ras de tillhör. Oavset hur den är musklad.

Öhhhhhh?! Vad spelar de för roll om någon tycker hästen ser ut som en arab? Finns ingen anledning att tagga till bara för att de är ett varmblod. Tycker de är sååå löjligt!
Blir så trött på folk som #9
#10 och jag tycker att man ska vara stolt över den ras som ens häst är. Varför ska man vilja att den ser ut som någon annan ras? Varmblod är fina hästar som kan göra mycket men för den skull vill jag inte att mitt varmblod ska se ut som ett halvblod. Varför ska man bli glad om man får frågan om varmblodet är ett halvblod. det är väl inget positivt i det. Om man i stället säger att hästen ser trevlig ut och välmusklad för ridning är väl en bra mycket bättre komplimang. Måste det ske till ett rasbyte för att hästen ska accepteras?
Skulle knappast tro att någon skulle bli smickrad av att man sa att hästen ser ut som ett varmblod då den är av en annan ras. Varför ska man skämmas över denna ras. Varmblod är en ras, halvlod och arab något annat. Varken finare eller sämre än någon annan ras.
Har man valt att rida ett varmblod antar jag att man har valt hästen för att man gillar den. Och att man är stolt över sin häst och inte jämför den med andra raser.

#11 VEM FAN har sagt att jag inte är stolt över vilken ras min häst är. jag sa bara vad jag tyckte om hans kropp och ska jag ha honom som den ridhäst jag vill ha så kan han e va rastypisk det går liksom inte. MEN STOLT ÖVER HANS RAS DET ÄR JAG FÖR TUSAN..
Sen kan inte jag göra nått åt att folk tycker han ser ut som en halvblod/ arab korsning, det är inget jag tycker utom vissa bilder när han får till ett typiskt arabhuvud. men fattar inte va du blir så sne på skrev jag någonstan att jag SKÄMS över hans ras. eeeh nej jag gör allt för att visa att travare kan bli bra ridhästar och visa upp honom.
och du säger att varmblod ska se ut som varmblod så fattar jag inte hur du ska hitta ? alla varmblod ser olika ut i kroppen. vissa e långa och jätterangliga några e korta och kompakta och vissa är nått emellan så vad är ett varmblod för dig?
skulle min häst va som ett varmblod som tävlar trav typ jättelång rygg,lång hals långa ben så skulle inte han funka lika bra som ridhäst så enkelt e det bara.. vissa passar att ubilda riktigt bra som ridhästar vissa blir inte riktigt lika bra men VISST alla går ju att rida. men dem har olika svårt att lära sig saker. och min passar super som ridhäst då han e mer byggd för de..
så lägg av med ditt snack om att jag skäms över min hästs ras..
hade jag gjort det hade jag inte köpt en travare från början men det va det enda jag letade efter när jag skulle köpa en häst..
Jag tror att det L00ttz menar är att han inte ser ut som en rastypisk varmblodig travhäst. Nu är han ju musklad som en ridhäst och det är klart att utseendet är mer som en ridäst då t.ex. som halvblod då. Hade ett halvblod tränats för trav, haft muskler efter det så är det klart att den inte längre är rastypiskt till utseendet då.
Tror det missuppfattas mycket med att många säger att hästen liknar ett halvblod mer än en travare. Många menar nog som jag skrev ovan. Klart man är stolt över att det är en travhäst som man lyckas få så fin ridmässigt eftersom de inte alls har samma förutsättningar till det som t.ex. halvbloden då.
En tanke bara

#13 precis. jag tycker det bara är bra att han är mer som ett halvblod i kroppen då han har lättafer för galoppen och det då. men som sagt inte att jag skäms över att han e travare jag har alltid kort man på honom så man ser frysmärkningen så folk vet att det är en travare.
#14 Yes! Lycka till med honom! Han ser jättefin ut så stå på dig!
#13 Precis vad jag menar. Om man får kommentaren att hästen ser ridmusklad ut och man har jobbat fram det är det väl precis det man vill häöra.
Men jag blir inte glad när någon säger att mitt varmblod ser ut som en arab. Han är varmblod och jag vill visa att varmblod visst kan. Och då vill jag inte att den ska förväxlas med någon annan ras.
#12 Tycker att man i ditt inlägg #8 kan läsa mellan raderna att du blev stolt över att de kommenterade att din häöst inte såg ut som ett varmblod utan mer som ett halvblod eller arab. Det var det jag reagerade på, för jag tycker det är synd att det ska kallas för en komplimang. För precis som du sen skrev ska du, i allra högsta grad, vara stolt över de ridmuskler som ni arbetat fram tillsammans på din häst.
Sen behöver du inte ta i så för om du läser om mina inlägg en gång till och tänker snällt så ska du se att det inte är någon anklagelse jag far ut med.
Att svära i fokus är dessutom inte tillåtet.
Jättefin =)

Ser jättefin ut! :)
ser bra ut :)
Besök min hästblogg, bra uppdatering, massa tips och en massa annat :) Med mina ridtravare i fokus :)