Ridtravare iFokus

Ridtravare

Etikett: 13-annonstorg
Läst 1890 ggr
lisette
0

Sto vill ha nytt hem!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Busan är ett litet fyraårigt varmblod på ca 147 cm. Hon är väldigt nyfiken och social men också tuff och stark i psyket. Hon är inte speciellt säker på sig själv och förstår inte alltid vad man vill med henne.

Inkörning påbörjad. Jag har skrittat henne ut i skogen, det var inga som helst problem. Snäll att verka, hon har otroligt bra hovkvalité. Även snäll att lasta, dock lite osäker innan hon ska gå in. Van vid att stå själv i box/hage.

Detta är ett projekt för den kunnige som inte vill ha alldeles för stor häst. Gärna NH-intresserad då det är en känslig häst.

Säljes, men även foder kan av intresse för ägaren.

Efter Storstadsbusen och Li Grande (e Lillis Frisäng)

~~~~

jag fick hem busan i sensomras och hon är en väldigt trevlig häst. dock har jag beslutat mig för att lägga av med hästar pga tidsbrist och därför måste busan hitta nytt hem.

pma om ni är intresserade och vad ni kan erbjuda henne. jag vidarebefodrar sedan allt till hennes ägare.

Kitten86
0

Skulle jättegärna ta henne om jag bara hade platsen… Hoppas du hittar ett perfekt hem åt henne!

Likeabug
0

Jag vet en som letar häst, som kanske skulle kunna vara intresserad. Hon kommer dock hem imorgon (har varit utomlands)

lisette
0

#2 hon kan maila mig på andorsdrottning@hotmail.com =)

lisette
0

jag puttar upp annonsen igen.. hon behöver ha nytt hem snarast och fodervärd är oxå intressant som jag nämner i annonsen!