Film :)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Här kommer en kort hoppfilm på mig och Lime. Sista hindret ligger på 90 cm. Filmen spelades in den 23 oktober och hon är hoppad sen i början av Juli.
Vad tycker ni? :)
Över hindrena tycker jag det såg fint ut, men galopperar hon inte i väldigt konstig galopp?, Tycker att hennes bakben arbetar fel?..
Rätta mig gärna om jag har fel..
Jises vilken fart över hindrena! haha, inget negativt utan bara impad över hennes entusiasm 
Jag håller med #1. Men det kanske är så att hon har lite mer trav i bak?
Men annars såg det trevligt ut. Fin sits och hästen var fin 

#1 Jo hon haar lite konstig galopp :P Men hon hade nästa precis lärt sig höger där :P hehe! Den har blivit lite bättre nu :)

#2 Jo hon älskar verkligen att hoppa! Det är en sak som är säker ;) Och ja som sagt hon har lite mera trav i bakbenen :P Men galoppen blir bättre för varje träning :)
#4 Jo, det syntes ! 
Ser fram emot nya videos! 

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Kommer in i fel galopp i början och det blir trav fram till sista hindret ;) Denna filmen är från den 30:e december 2010.

putt

Tkr de ser riktigt bra ut eftersom den inte hoppat så mkt :) min häst har också lite trav i bakbenen i galoppen :) de är bara charmigt hihi :)

Eller hur tycker också att det är charmigt ;)

Äsch lite tralopp med bakbenen går att öva bort, bara hästen orkar bära upp sig o ryttaren till fullo, tar iof lite tid men det går.
Fin häst i övrigt o verkar gilla hoppning

#10 Jo vi håller på att träna bort det och det börjar gå mycket bättre nu :) Tack! :)