Ridtravare iFokus

Ridtravare

Etikett: 14-ridtravar-evenemang
Läst 2324 ggr
vanimelde
1

RIDTRAVAR-CLINIC 5-6 mars

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Utveckla din Ridtravare!

En helgkurs för dig med en ridtravare. Vi tränar individuellt utifrån våra hästars utbildning och förutsättningar med både markarbete och ridning. På vår gemensamma teori pratar vi om travarens förutsättningar som ridhäst, vanliga problem som kan uppstå under utbildningen och vad man kan göra åt dem. Vi kommer även att tittar på deltagarnas hästar och ser vad de har för exteriör och förutsättningar.

Varje dag avslutas med en samling med frågestund och reflektion.

Vi främjar den varmblodiga travhästen och kommer garanterat att ta både dig och din häst på fullaste allvar! Vi kan hjälpa dig med allt från problemlösning och grundutbildning för hobbyhästen till vidareutbildning och tävligsplaner för både dressyr, hopp och distans!

För er som varit med tidigare, låt os gå vidare! Vi välkomna er som varit med förut lite extra eftersom vi kan ge er ännu mer när vi får följa er utveckling under flera kurser!

Pris: 1200 kr med häst, 300 kr utan häst.

Tider: 09.30 - 17.00

Plats: Lockenkils ridskola, straxt utanför Örebro

Kontakt: www.gryning.nu

Boende och uppstallning finns på Lockenkil där vi håller kursen. Mer information fås vid anmälan.

fridak
0

Jag funderar på den :) som fotfolk

Zaphix
0

Låter väldigt intressant, hade klart velat vara med om jag bodde närmare.

Men är det bara varmblodiga travare som får vara med?

"Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva."

Min och Dackes blogg

vanimelde
0

nej självklartär även kallblodstravare välkomna! :) tryckfelsnisse har varit framme

/Linda