Min nya tjej. <3
En misskött tjej som va mager o eländig för 3 år sedan. en tjej som rider dressyr tog hand om Tess o gav henne omtanke, mat o kärlek. stackarn va så hungrig hon åt på väggarna när hon kom. Ska ha ett hiskeligt humör o madde ville inte lämna henne till vem som. men vi klicka direkt. Hade varit folk o tittat som blev skrämda o vissa acceptera hon inte alls o släppte inte ens in dom i boxen. gilla inte män men min man släppte hon in o godkände. har haft henne en vecka o hon blir bättre för var dag. Hon är inte aggresiv utan bara misstänksam. Vilka människor det finns, blir arg när man hör vilket liv hon haft o man vet att det finns många som Tess där ute. Men jag ska visa henne att jag har ett stort tålamod o ett stort hjärta.
Tess är född 2000
162 i mkh
E: Treasure ÅS
U: Donna rips.
Vilken solskens historia det ändå tycks bli:-). Tror att Tess känner på sig att hon har hamnat på ett bra ställe. Du och din man utstårlar nog den rätta energin och det har hon uppfattat. Berätta gärna om era framsteg. Lycka till.
vad fin hon är :-)
jätte fin!
- Medarbetare på Fälttävlan ifokus
Riktigt snygg :D Lycka till med henne :D
Besök min hästblogg, bra uppdatering, massa tips och en massa annat :) Med mina ridtravare i fokus :)
Riktigt snygg :D Lycka till med henne :D
Besök min hästblogg, bra uppdatering, massa tips och en massa annat :) Med mina ridtravare i fokus :)