Ridtravare iFokus

Ridtravare

Etikett11-om-sajten
Läst 1679 ggr
Emelie89
0

Travare

Vi har trav ifokus och ridtravare i fokus… Men vi som har varmblod till trav och monté? Vart passar vi in egentligen?

Borde vi egentligen inte ha ett varmblod.ifokus ihop med ridtravare.ifokus?

Ponnytrav.ifokus finns ju och så finns gotlandsruss och shetlandsponny ifokus…

Men som sagt? Vi som har våra varmblod till trav och monte, Vart passar vi in? :) Bara jag som tänkt på det?

Emelie89
0

Vi passar ju inte riktigt in på ridtravare? för här skrivs inte om lopp osv…utan endast om omskolning och ridning av fd travhästar?

Rättare sagt borde det kanske finnas ett travhäst iFokus? Ingen som skulle vara intresserad av att starta upp ett sådant?

helisa
0

du har en bra poäng där Emelie89

Emelie89
0

Ja eller hur ;)

Emelie89
0
giffan
0

Jag håller med.

Har försökt att få dem på trav iFokus att skriva om travarna och lite mera allmänt, men ingen där som har lust.

Saknar verkligen att kunna diskutera tävlandet med någon här, då får man söka sig till andra forum just nu. Så jag skulle oxå önska ett forum mera inriktat på tävlings travarna.

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

Emelie89
0

Ja verkligen. Där man kan prata om sina hästar precis som på ponnytrav fast om stora hästar :)

velepa1986
0

Fast de finns en flik som heter Monté/Trav här på ridtravare Glad

Sandra

Besök gärna
http://vitaunika.com/

Rafflan
0

Som jag fattar det kör du och rider monte, asså du tävlar i trav å då borde du väl vara på trav.ifokus?

Emelie89
0

Ja precis. Men där pratas det inte om hästarna utan mer om spel som jag fattar det. Därför skulle jag vilja ha en travhäst iFokus. Där man pratar om sina hästar etc…precis som på ponnytrav :) Om du förstår hur jag menar?

Rafflan
0

#9 jaha, jag trodde trav.ifokus var så, men då förstår jag ;)

Emelie89
0

Japp!

Så nu kanske frågan är..Någon som har tid att lust att kanske starta upp ett Travhäst.ifokus med mig? :) PM:a isf

Maddus
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#11 hade varit jättebra om du/fler hade kunnat starta upp ett sånt fokus för det tror jag skulle vara uppskattat :)

Emelie89
0

ja jag funderar seriöst på att göra det nu när jag blir a-lös igen, då har jag tid att nörda lite vid datorn ;)

Maddus
0

Ja för dom där på trav.ifokus där handlar det bara om spel!!

Inte roligt att bara läsa om sånt..så jättekul om du har tid och lust att starta upp en sånt iFokus Glad

Emelie89
0

#14 Precis! :) Ja jag ska göra mitt bästa! Ni får gärna PM:a mig om idéer på katergorier till trådar osv :)