På måndag flyttar Izor hem
riktigt snygg!
Sthlmsjenna - Sajtvärd på ridtravare.ifokus.
Sveriges största ridtravarblogg - http://stockholmsjenna.se

oj viken snygging 

Ohh, en riktig casanova! Honom hade nog inte Millan sagt nej till ;) Är han riden någonting? Hur gammal är han? Grattis till köpet (:

Han är 9 år inriden , trafiksäker, mkt snäll hingst. Har varit en riktig läromästare, sägs det
Jag föll för hans vackra ögon. Roligt att ni gillar honom
Jättesnygg! Har du nån bild på hela honom?

en riktig snygging :)
// Vanessa
jätte fin:) ser ut som en härlig kille:D

Izor hälsar att hon är välkommen på en date*hehe* Sött litet sto 

Han är verkligen super fin!

Roligt att du gillar min kille!

Hehe jag vet ju vem Izor är ! ;D hehe jag skickar PM till dig :D

Vilken snygging! Bild #19 va väldugt fin.
Sandra
Besök gärna http://vitaunika.com/

Jätte fin :) Vad är det för stam? -nyfiken-

Riktigt fin stamtavla med lovande syskon! 

mmm men han är min underbara lille kille och så småningom ska vi ut på tävlingsbarnorna med:)

jävlar vad snygg 
nu har jag hittat min stumpas hingt ;) Eller ska du ha han till avel? :)
Besök min hästblogg, bra uppdatering, massa tips och en massa annat :) Med mina ridtravare i fokus :)

Otroligt vacker. 
Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.

Åhhh vad ni är snälla:) tack!
SKa du behålla han som hingst?
Besök min hästblogg, bra uppdatering, massa tips och en massa annat :) Med mina ridtravare i fokus :)

Jaa absolut han är det snällaste du kan tänka dig och inte ett dugg hingstig jag ljuger om jag säger att han inte gnäggar efter damer men mer än så är det inte alltid snäll och väluppfostrad och lyssnar på vad man ber honom om, dessutom är han ju 10 år så det känns inte lönt att kastrera honom eftersom han är så trevlig häst.
(Y) vad härligt =D som sagt jag kanske hör av mig om sådär 2-3 år ;)
Åh vad snygg han har blivit :D Värsta brudmagneten, haha 

#41 du är välkommen:)
#42 Roligt att det är fler som ser att han blivit snygg efter allt mitt slit.
1000-tack

Super tjusig! ;D synd bara att han inte fick ha kvar sin långa fina man
Men som sagt, verkligen jätte fin! :)
åhh jag som har tänkte att ta ett föl på mitt sto:) Han verkar som en bra kandidat.. fin stamtavla oxå:)
Sugen på att låta han träffa mitt sto om sisodär 1 år?:)
Och fölet ska jag spara själv så det gör inget att han inte är godkänd!:)
Han är verkligen super fin!, ett jätte bra jobb du har gjort!

åh vad härligt det vill jag gärna göra:) Vart bor du? åh sugen jag blev.. Men så fall sker betäckningen hemma hos dig?
jag kommer gärna och tittar och provrider honom!:) han är ju riktigt stilig!, och du har gjort ett stort jobb med hans muskler!..

nu blev jag generad. Vi bor i hbg. Betäckningen sker i såfall hemma här hos Izor… Han är så snäll och uppvaktar sina damer artigt och vänligt.
Du är välkommen att komma hit och träffa honom och umgås med oss och en ridtur är väl självklarhet
…
Målet är att vi ska ut på barnorna i höst både dressyr och hoppning… Om det blir så är ju en annan sak men mål ska man ha och vi är en bra bit på väg.
en fråga bara :) Vad tar du för en betäckning:)?

Har ingen aning
då får du komma på ett bra pris så jag kan spara pengar (:

Jag får väl utvädera det föl som kommer efter honom i feb först
Gör du så :D
såg att du oxå ska på utställningen:) då ska jag spana in din snygging:) kanske min häst blir kär direkt;)

Vi kommer inte, tycker inte han är tillräkligt kondition ännu..
Men han är på gooo väg men det hjälper inte.

hur högt har han hoppat med och utan ryttaren :)

Med ryttare 1,10 men det är för att jag är feg tror jag!
utan ryttare 1,30, 1,40

Bild på mitt sto