Häst i Uppsala?
Fick ett litet ryck här… Jag bor nu på västkusten och rider ju en travare gratis nästan så ofta jag vill (helt underbart!). Nu till hösten ska jag dock flytta till Uppsala och gå bibelskola där ett år. Jag har insett att jag kommer sakna ridningen ganska mycket och jag kommer nog inte ha ekonomi för att gå på ridskola eller så. Vet egentligen inte hur det kommer se ut med tid heller… Men i alla fall, jag tänkte kolla om det kanske finns någon däruppe som skulle vilja ha hjälp med sin häst (gratis) någon gång i veckan eller så?
Som sagt, jag vet inte säkert hur allt kommer bli… Men det är ju värt att kolla i alla fall! Skriv här om du är intresserad eller kanske känner till någon annan som kan vara det. Du kan också skicka ett PM om du vill.
Tack på förhand! 
Puffar upp lite!
Jag känner några som bor där, vart kan du tänka dig att åka då? Har du bil?
~ Anneli ~
Sajtvärd för: adopterade.ifokus
#2 Jaså?
Har inte riktigt tänkt så långt, men kanske någon halvtimma med cykel eller så… Eller kanske lite längre, beror på hur mycket tid jag kommer ha och hur mycket hjälp de skulle behöva då. Tyvärr har jag inte tillgång till bil däruppe. Och jag kommer nog att undvika att åka buss, jag är mer en cykelmänniska.
Men var ligger det någonstans?
Jag kommer att bo i Salabacke. Vet du om de skulle vara intresserade av lite hjälp någon gång i veckan?
#3 Jag känner folk lite varstans i uppsala kan kolla med de som är nära salabacke då..
~ Anneli ~
Sajtvärd för: adopterade.ifokus
#4 Åh, tack! Det hade varit grymt ju! 

Det finns väl lite stall utåt Alundahållet längs 288:an? Tror en kompis till mig red därutåt någonstans, hon cyklade från Luthagen så det är nog görbart.
#6 Tack för tipset!
Kanske är lättare att leta stall när jag väl har flyttat, så kan man bara åka runt och kolla liksom.