Ridtravare iFokus

Ridtravare

Etikett10-off-topic
Läst 1522 ggr
[Zkold]
0

Lite OT, dragbil

Vad har ni för bil som ni drar era pållar med? Jag ska nu sätta ut min väldigt opassande stylade hyundai (utan drag) på annons då jag känner att jag är i stort behov av en lite snyggare dragbil i prisklassen runt 60 tusen.
Vad har ni och vad tycker ni?

fridak
0

jag har ingen dragbil, kör runt i en liten nissan micra. Men jag har hört att subaru ska vara riktigt bra dragbilar, tror det har ngt att göra med att de alltid har 4hjulsdrift på sina. Fast det finns inte särskilt många på begagnatmarknaden.

[Zkold]
0

putt

giffan
0

Volvo!

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

fridak
0

men du har väl snöat in dig på saab nu;) eller har jag fattat fel på fejjan?

Likeabug
0

Citroën C5 ! Ligger stabilt o bra på vägen, HUUUUR sköna säten som helst, och den orkar mycket :)

jackiejohn
0

VOLVO! Skrattande Eventuellt pappas pikup Mitsubishi L200 Flört

tindra21
0

SAAB-95 2,3 turbo fungerar för mig!

[Zkold]
0

#4 jo jag är kär! Har hittat en vinröd saab 03a som skriker efter mig :O den har drag men frågan är om den kan dra mkt :/ Vi har ett ganska stort släp i stallet.

hermitage
0

volvo

<3Orra..Funiper..Roshems Mylady..Zephir<3

fridak
0

#8 hur tungt är släpet? har du B eller BE-kort?

Mangis
0

Volvo. Hade 940 förut, den var jag helnöjd med men köpte en 855 när jag kraschat den. Alla framhjulsdrivna bilar får problem i isiga uppförsbackar, 855:an inget undantag. Nu kör jag XC70, I LÖÖÖÖV

ebengtssson
0

vi hade en volvo v70 innan funka utmärkt, nu har vi också volvo utan drag -.-

Besök min hästblogg, bra uppdatering, massa tips och en massa annat :) Med mina ridtravare i fokus :)

satilaryttaren.se

Emelie89
0

Vi kör med en Combi, Ford disel… Den drar inte allt för många liter milen heller trots finka bakom. Drar man mycket tycker jag det är viktigt att man kollar på milkostnaden för bilen också :)