Fälttävlans Pollar?:D
I Maj skaffade jag mig en liten travdam som hade vart riden några år efter att hennes travkarriär tog slut, min stora passion är fälttävlans & testade på att träna Penny som hon heter, och hon totalt älskar de :D Nu tränar vi regelbundet hoppning & terräng och jag sattsar på att starta henne i terrängen nu i sommar/höst. Min lilla tös verkar ha en dold talang & både min tränare i terrängen & folk som sett henne på dom träningarna tror att hon kan bli en riktigt fin fälttävlans häst, min dröm så vi får se hur långt vi kommer på vägen!
Är de någon mer som tränar terräng på era pollar eller planerar på att testa?:)
Tränar Lord lite själv, men har inte råd att träna på riktig bana, eller tävla. Men skulle sälja honom som fälttävlanshäst, dock blev det en defekt på böjprovet, så han fick säljas som hobbyhäst. Men inget som märks vid ridning eller något annat. Men han hoppar stockar, ris, diken, vatten, allt! :)

Åh jag vill, jag vill, jag vill! Har ionte råd med tränare och har ingen som kan köra oss någonstans..

#2 Va trist!"/
Jag skulle vilja testa men vet inte riktigt vad som krävs och lite sånt :(

#5-Om du bara vill testa på att träna krävs de inte så mycket:) Leta upp en tränare så får du nog hjälp ska du se!
okej :) hur hittade du din? :)

#7- tränar Hoppning för min terräng tränare också, känner hennes syrra väldigt bra så de blev bara att jag med hängde på med träningarna :) Vart bor du?
okej kul :D skåne i eslöv
Okej :) Tack så mycket :D ska höra mig runt :)