Nya bilder!
Skulle vara roligt med en tråd med aldeles färska bilder på era hästar. :)
Här kommer ett par bilder från oss, duschade honom idag, så passade på att knäppa kort sen. :)
Helkroppsbild också. :)
Och en sista. :)
Lägg gärna in bilder ni med. :)

Så fin
Bild på Crow och nya sadeln :)
Han har börjat få lite muskler nu, pojken.
(bakselen hindrar sadeln från att glida fram, istället för svanskappa. Han flyttar fram alla sadlar pga sina skumma höftrörelser, även utprovade. Borde använt denna för länge sen :)
Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.
#3, #5: Det tycker jag med han är. :)
#4-5: Åh, jag gillar Crow, han har ju blivit så fin i kroppen. Visst måste han blivit grövre på senaste tiden?
Fungerar förresten inte en glidpadd att ha under sadeln? Eller den kanske glider då med
Han har börjat få lite muskler :)
Nej, glidpad hjälper inte, han puttar fram sadeln med sina höftrörelser så en glidpadd hade nog bara rufsat till pälsen. Det är likadan med alla sadlar. (Det är också skönt med nya sadeln, inte ett krusat hårstrå efter 4 timmars ritt i terrängen! :) Men baksele funkar bra, han störs inte av den och det är skönt att ha den i nerförsbackar och så och slippa tänka på att sadeln skulle kunna glida. Sen så passar den ihop lite med min fantasi om fantasy och medeltida stridshästar så jag har inget emot den heller :P
Lägger in en nerförsbacke bild också ^^
Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.

Testfotade nya objektivet i stallet. :)
Ingen superbild men pålle är fin iaf :D
#9: Åh vad fin!
Läskigt lik halvblodet som står i vårt stall, har du nån helkroppsbild?
(Bild på halvblodet, syns inte så bra men enda jag hittade nu)

#12: Verkligen jättefin hon är. :)
Där var hon inte lik hästen i stallet, men huvudet är likt iaf. :)

#13 Tacktack , och det är faktiskt en pojke 
#14: Oj, ursäkta! :)

#15 Ingen fara, du är inte den första. Första gången jag hade med honom upp till ridskolan trodde de flesta att det var ett sto 

Jag och min älskade häst idag :)
Besök min hästblogg, bra uppdatering, massa tips och en massa annat :) Med mina ridtravare i fokus :)
#21: Vilken mysig bild, och bra gjort att komma upp på hästryggen barbacka med hinkar! :)
Härär en bild ifrån i onsdags.
Och en sedan i tisdags, mest för att han ärså fin där.. :)
#24: Praktiskt med vatten, de blir ju så blanka och fina då. :)