Ridtravare är inte bra
Jag vet inte hur många utav er läser min blogg och har sett detta. Men kolla vilken sjuk fråga jag fick igår (bilden)
Sthlmsjenna - Sajtvärd på ridtravare.ifokus.
Sveriges största ridtravarblogg - http://stockholmsjenna.se
Ursäkta uttrycket, men IDIOTISKA MÄNNISKA >.<
Haha… en sån kommentar =D Undrar på vilket sätt h*n menar att ridtravare inte är bra?Snacka om att folk har förutfattade meningar..
Förutom den dumma kommentaren så kanske man inte alltid är ute efter en perfekt hät, utan en att jobba med ;P
Medarbetare på westernridning.ifokus

vilket pucko, de som är så lättlärda och mysiga.

Anonym dessutom.. vågar inte stå för vad han/hon tycker..
Skynda långsamt så går det fortare.

observera att det står "..inte direkt bra hästar"
inte ridhästar, utan hästar. hur är en häst inte en bra häst? vad är den bättre på? att vara elefant?
medarbetare på djurskydd.ifokus

#5 Haha ja kanske det eller giraff..
Skynda långsamt så går det fortare.
Vaddå inte bra hästar? 

Vilken….hur ska jag uttrycka mig?…..OVETANDE människa 
Visst är sånt här tråkigt, men jag har istället börjat med att skratta åt detta för jag tycker synd om dom att de inte vet bättre? Inte har en erfarenhet om hur bra travare är och måste därför klanka ner på de stackars djuren.

Ja du ovetande är nog ett sett att se på den dumma komentaren va skulle kunna va fel på en ridtravare ????
Har själv råkat ut för en del dumma ovetande komentarer om min häst o jo visst fan tar man illa vid sig man är trots allt en människa med känslor .
o ja man kan skratta åt de senare ha en härlig fortsättning med era fina Hästar o sköt om er

Korkad fråga… :)
Jag blir så trött på folk som har såna fördomar. Travare kan också bli bra ridhästar. Vi har två hemma och dom är jätte bra ridhästar
Vilken fegis som är anonym, vågar inte ens stå för vad h*n tycker :o
Man börjar ju nästan skratta åt det, så korkat!!
- Medarbetare på Fälttävlan ifokus
Vilken fegis som är anonym, vågar inte ens stå för vad h*n tycker :o
Man börjar ju nästan skratta åt det, så korkat!!
- Medarbetare på Fälttävlan ifokus

Jag ignorerar kommentarer som de där. Kan de inte motivera varför så….
Därimot gillar jag att diskutera med dem som har samma åsikt men kan tala om varför.
//lady
Korkat tkr jag… ridtravare är roliga o rida, nästan lika roliga som "vanliga" hästar. Dom blir ju vad man gör dom till :)
Finns tyvärr alltid människor med sjuka åsikter, men den var väldigt dåligt skriven/tänkt.
Tyvärr finns det många som tycker illa om travare, speciellt som ridhästar. Men ingen som kan säga varför dem inte är bra och ingen som kan ge bevis som stödjer deras åsikt.
Lite synd tycker jag, dom verkar plocka sina åsikter direkt ut luften utan fakta tyvärr, och sen sprider dem dessa åsikter :/

Kan bara instämma med alla tidigare inlägg. Stackars människa.
Finns så många ex på människor med förutfattade meningar. Tror att de aldrig fått möjlighet att lära känna en ridtravare.