Ridtravare iFokus

Ridtravare

Etikett: 11-om-sajten
Läst 1617 ggr
Akerberg
0

Varför inte ridtravare med?

Alla andra hästsajter på iFokus är med i tävlingen Årets iFokushäst, varför är inte ridtravare med?

fridak
0

har jag också funderat på:P

giffan
0

Undrar jag med.. lite trist faktiskt då ridtravarna är så fina.

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

fridak
0

vi har ju fortfarande chans att vara med, som ridsportsekipage, hopp, dressyr, western, NH men en chans bara som ridtravare finns inte:)

giffan
0

#3 Jo men det är ju synd att Ridtravaren inte har chans att bli fram röstad som årets iFokus häst tycker jag.

och alla här är kanske inte med på de andra sajterna

~ Anneli ~ 

HannaT
0

Jag tror det handlar om att sajtvärden är inaktiv här på sajten och helt enkelt inte läst mailet som skickades ut till alla sajtvärdar.

Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.

Akerberg
0

Finns det ingen Medarbetare som kan vara intresserad av att få sajten att delta då

HannaT
0

#6 Jag tror att medarbetarna tillfrågades, men vad de svarat vet jag inte.

giffan
0

Vads trist att de inte vill vara med. när i princip alla andra häst sajter är med.

~ Anneli ~ 

velepa1986
0

synd..

Sandra

Besök gärna
http://vitaunika.com/

BeatriceHolmberg
0

Jag läste faktiskt igenom listan på vilka som är med i tävlingen två gånger , tänkte om jag möjligtvis hade missat "Ridtravare" . Men näe , så vart det inte .. Har iallafall lämnat in ett bidrag på "Ridsport" istället :)

giffan
0

Vem är Medarbetare här inne då?? Tydligen har inte de heller svarat på Pm om tävlingen. Har intresset för sajten svalnat?

kan någon annan få lägga upp tävlingen??

~ Anneli ~ 

BeatriceHolmberg
0

#11  Zkold är väl Medarbetare tror jag .

fridak
0

#11 Eve är sajtvärd med sthlmsjenna och zkold som medarbetare

HannaT
0

#13 Fast sthlmsjenna skrev för ett tag sedan att hon inte kommer vara aktiv här längre för att hon vill satsa på sin blogg.

fridak
0

#14 men hon står fortfarande med på fliken om sajten

HannaT
0

#15 Det stämmer. Zkold vet jag inte om hon fortfarande är aktiv?

giffan
0

Men som Sajtvärd borde man isåfall lämna över till sina Medarbetare. eller söka efter en ny värd. Inte bara lämna den.

~ Anneli ~ 

giffan
0

Puttar upp och hopåpas på en förklaring… Någon?

Det är ju jätte fina priser att vinna så varför inte få igång en tävling? Om ni som håller i sajten inte har tid kan väll någon annan få fixa tävlingen.. eller?

~ Anneli ~ 

Linnea
0

Jag har pm:at sajtvärden flera gånger, hon lovade att återkomma vilket hon inte gjorde. Har för mig att jag pm:at nån Medarbetare med men de kan inte bestämma om sajten ska vara med eller inte.

Skynda långsamt så går det fortare.

giffan
0

#19 vad tråkigt. Det skulle ju vara kul om alla häst sajter ville vara med.

~ Anneli ~ 

Emelie89
0

Men är inte ridsport.ifokus med i tävlingen?

Vi kan väll vara med där med våra varmblod om man är med i den sajten vill säga?

Akerberg
0

Men kan ingen annan hålla i tävlingen här då? Sajtvärden verkar ju skita i vilket, annars skulle hon väl lagt sig i tråden…

giffan
0

#21 Jo men då måste det vara en rid bild.

~ Anneli ~ 

sthlmsjenna
0

Jag tycker att ni ska ta det enskilt med sajtvärden. Hon ska inte behöva komma in och försvara sig när flera går på henne om en liten sak.

Som #14 säger så är jag inte särskilt aktiv här då jag valde att satsa på min blogg istället och lägga ner tid på den. Jag såg inte meddelandet fören idag. Zkold vet jag inte om hon fortfarande är aktiv här eller inte då jag inte varit här särskilt mycket och inte hört något från värdarna sen jag sa att jag inte kommer vara aktiv och de fick välja själv om de ville hitta en ny eller ha kvar mig.

Så jag som Medarbetare säger det nu att jag vill inte se inlägg då det diskuteras enskilt om en viss person som får påhopp om att hon "skiter" i saker osv. Tycker det är väldigt otrevligt att ta upp det på ett forum och det bryter även mot våra skrivregler  och jag kan likabra stänga ner denna tråd om det uppkommer igen!  Och nu menar jag inte att ni inte får fråga något, för det får ni. Men ni bryter mot reglerna när ni ägnar er åt personangreppoch inte visar respekt/hänsyn till varandra.

Ni som varit här länge vet om att Eve tidigare skrivit ett väldigt personligt och modigt förlåt till er då hon beskrev hela situationen hon nu varit med om och varför hon varit inaktiv. Ni som inte läst det råder jag er att leta upp det bland inläggen och låsa det igen så ni kanske förstår.

Jag kan även alltid kolla upp ang. tävlingen nu åt er. men tror dock att det är försent.  Hör av mig när jag kollat upp det.

Sthlmsjenna - Sajtvärd på ridtravare.ifokus. 

Sveriges största ridtravarblogg - http://stockholmsjenna.se

Linnea
0

Jag har själv sagt anledningen (så långt jag vet) varför sajten inte är med inne i tråden på värdsajten. Vet inte varför det togs upp här också, men det är klart att andra vill veta (andra än de som kan läsa på värdsajten). Tycker också att man inte behöver säga att hon skiter i sajten, för det tror jag inte att hon gör.

Skynda långsamt så går det fortare.