Ridtravare. com spärrat!?
Hej, jag tänkte precis gå in på ridtrvare.com och titta om det har kommit upp några nya spännande tävlingar, men jag kom inte in!!? Det står att mitt konto är spärrat!? Varför? Har ni råkat ut för det?
Är det för att mitt medlemstid har gått ut?, jag har ju inte fått uppgifter om det.
Jag är med i distrikt södermanland.. Hmm jag blev helt ställd..
Tacksam för alla tips!
//Carro
Jag kommer in..
Antagligen så har du inte betalat medlemsavgiften för i år kan jag tänka mig. Maila till dom och hör?

ser att du stavat fel i inlägget, kan de vara ett så enkelt misstag du gjort
För jag kommer också in.
Sandra
Besök gärna http://vitaunika.com/

Jenny som är medlemsregistrator brukar alltid skicka ett meddelande i god tid om att det är dags att betala ny medlemsavgift. Jag glömde själv bort och blev spärrad :-S Lite pinsamt när man är ordförande - men reglerna gäller ju alla.
Ja för jag har inte fått något mail, om jag inte har missat det isf:P
Och nej jag stavade inte fel, jag testade massa gånger.. men jag har inte betalat något nu 2010 men jag trodde dom räknade ifrån det datum när jag blev medlem, det kanske är så enkelt då?, att jag bara ska betala in medlemskostnaden..
Är det alltid så att man betalar vid årsskiftet?, förra året var mitt första år i ridtravare så jag har bara betalat en gång och det var när jag gick med..

Än så länge är det 12 månader, från 2011 är det årsavgift som gäller igen.
okey.. jag får maila dom och höra:) Jag vill ju vara medlem
Tack för alla svar.