God Morgon Torsdag 18/2
Nu tycker jag att det är dags att vi livar upp den här kategorin igen! 
Iaf, god morgon på er alla! Tyvärr var det inte någon god morgon för mig.
Har varit lite förkyld hela veckan och nu i morse när jag klev upp så kände jag att förkylningen blivit värre…. Rynkar på näsan
Så idag blir jag hemma och kurerar mig!
Vill inte vara sjuk! Har inte TID att vara sjuk…. 
Godmorgon! Fick gå upp ganska tidigt idag eftersom gubben lämnade sin bil på verkstan i kalmar igår så fick köra honom till jobbet, så när jag ändå är uppe såhär tidigt så ska jag till stallet. Mocka och göra färdigt, vid halv 9 kommer min kompis och vi ska ta en morgontur.
Sen blir det arbetsförmedlingen i eftermiddag:/

Godmorgon!
Idag tänkte jag att jag kunde få sovmorgon.. men då ringer dom från ett dagis och kallar in mig till kl 9. Kul och jobba, men haha vafan! ;P ville ju sova idag. menmen :)
Slutar 4. så sen får det bli hästen efter det :) Har inte varit där på två dagar nu :)
MEN NU, ska jag gå och föna håret och göra mig det sista klar!
Ha en bra dag alla!
Godmorgon!
Är precis lika trött nu som när jag för drygt 2.5 timme sen drog mig upp ur sängen. Uscha. Har matte just nu. Ska göra en skiss på ett bageri i ett program som jag inte har någon aning om hur det fungerar. I eftermiddag har jag muntlig redovisning på svenskan. Känns bra inför det iaf.
Efter skolan är det stallet som gäller. Har ridit pålle varje dag sen söndags så han får stå idag. :) Pysslar lite med honom bara.
När jag kommer hem så är det bara sätta sig med engelska boken som skulle varit klar förra veckan. ÄÄÄCH!
Ska btw bli snöstorm med flera dm snö här idag. Hoppas att det inte blir så. Vill kunna åka tåg på lördag utan förseningar..