Ridtravare iFokus

Ridtravare

Etikett15-ville-bara-skriva-av-mig
Läst 904 ggr
Eve
0

Nya planer

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

De senaste veckorna har jag inte haft så mycket annat i huvudet än att ta hem Millan igen. Nu har jag dessutom hittat ett stall i närheten av där jag bor med ridhus, ridbana och fina ridvägar. De är billiga i stallhyra och trevliga stallkompisar.

Så nu har jag nog bestämt mig. Jag tar hem Millan :D Saknar henne så himla mycket och jag saknar att träna och pyssla med henne. Allt det här som jag inte kände innan känner jag nu. Det var en paus jag behövde..

Jag är så glad att jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen.

Ville bara skriva av mig..

Eve - Sajtvärd för Weight pull iFokus

emeliekarlssoonn
0

Vad härligt att det känns så bra igen :)
Hoppas att det fortsätter känner bra när du fått hem henne igen. :D

Eve
0

det är jag övertygad om (:

CelsiusT
0

Härlgit =) Ibland kan man behöva en liten paus, eller att något nytt händer för att inspirationen ska komma tillbaka!! Hoppas allt blir bra, lycka tilL!

Medarbetare på westernridning.ifokus

velepa1986
0

Fan va kul, är hästen ute på foder nu? Glad

Sandra

Besök gärna
http://vitaunika.com/

Eve
0

Aa, jag lämnade ut henne på foder i början av december. Sen har jag två månaders uppsägning på kontrakten om inte fodervärden vill lämna iväg henne direkt. Men hur sägher man till en människa att de ska mista en vän? :(

giffan
0

#5 Det bästa är nog tyvärr att säga sanningen. Att du nu efter häst pause insett att du inte vill vara häst fri.

Och va glad att de inte haft hästen längre, då skulle de hunnit fästa sig vid henen mera och allt skulle blivit jobbigare.

Blir säkert jobbigt. Men står det i kontraktet att du kan avbryta det utan anledning så är det ju så ni har skrivit.

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

Eve
0

Mjo, helt sant. De vet ju att jag vill ha tillbaka henne, men inte kunnat tidigare pga ekonomi och osäkerhet om jobb och vice versa.. Ska ringa henne om någon dag. Måste bara få bekräftat att jag har stallplats (:

giffan
0

#7 Lycka till.

~ Anneli ~ 

Thorsson
0

åhh, vad bra! lycka till! :D Själv har jag precis förlängt 3 månader till med min fodervärd! :'D

Tin-Tin74
0

Vad skönt för dig Eve!

Jag har själv behövt paus ibland, och vet hur viktigt det är. Säg sanningen till fodervärden, det är alltid det bästa.

Lycka Till!

http://tintin74.blogspot.com/

Eve
0

Varför blir det alltid såhär? Man ser frame mot en sak och det funkar, å sen så får man ett slag i ansiktet av motgångar?

Min kille har blivit varslad från jobbet :/ vi ska köpa radhus och ta hem hästen.. Vilken tajming :(

giffan
0

#11 Hoppas att det löser sig, antingen att han får ha kvar jobbet eller att han hittar ett nytt..

Finns det ingen möjlighet att dela hästen med fodervärden?

~ Anneli ~ 

Eve
0

Nej, hon bor tyvärr i Örebro och jag i Trosa :( Men jag får väl försöka hitta en medryttare som hjälper mig. Stallhyran är ju inte så dyr egentligen. Har eventuellt hittat ett extrajobb till mig här i Trosa också.. Så det måste funka..