Villken häst?
Hej jag undrar villken häst ni rider och vad den heter?
Själv så rider jag en varmblodsvallack på tio år som heter Andy Mc Kemp. Han är en underbar och snäll häst (fast pigg). (Bilder kommer innom kort).
Lägg gärna ut bilder på eran häst.
Jag rider min egna varmblodstravare som heter Big Hero.
Sthlmsjenna - Sajtvärd på ridtravare.ifokus.
Sveriges största ridtravarblogg - http://stockholmsjenna.se

jag har ett 8-årigt varmblodssto som heter Bazooka. kan tyvärr inte rida Racoon är då han är 1,5 år. men sen kommer jag att rida båda, Racoon är ett russ.

Jag rider ett 14-årigt halvblod som heter Kahlua, e: Björsells Fontana ue: Chapman. En helt underbar kille med mycket personlighet. Kahlua har jag ägt i 5 år.
Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.
Jag rider Brorsan (Crofters Bror) som är vbl.travare, valack och född -97. Han har gått på travet tills för ett år sedan, efter det har han bara motionsridits och så för några månader sedan så fick jag honom. Håller på att omskola honom till westernhäst.
Så har jag ju Exy (Avena Exy) som även hon är vbl.travare, sto född -06. Håller på med inridningen av henne. Även hon ska bli westernhäst.
Medarbetare på westernridning.ifokus

Rider mina två egna, en varmblodsdam på 18 år som heter Sharon D. och ett connemarasto som heter Patula (21 år).
medarbetare på djurskydd.ifokus
Jag har en varmblodstravare.
Rapidash, en fuxfärgad valack som är född 2000.
Har bara haft honom sen augusti (exakt 5 månader idag :D) så vi är lite gröna på varandra fortfarande :)

Jag rider min egen varmblodsvalack som jag ägt sedan juni 2001. Han är född 1992 alltså hela 18 år nu. Heter Lord Ajrim men kallas för Ludde. e:Lord Quick u:Mirja Way. ue:Oki Way
Fux m bläs o vit kota vä. bak. Han kördes in för att gå på travet men under förtävlingar el ngt sånt märktes det att han markerade o när dem undersökte honom så skulle hans knän aldrig palla att travtävla. HAn omskolades t ägarens ridhäst o reds massor, när han sen skulle säljas ville en ta föl efter honom men när dem kollade honom vart han steril :-O han kastrerades o såldes som ridhäst. Han har bott i Uppsala, Tollarp i Skåne och nu hos mig. Född i Säffle.

Fina hästar alla har=)

Här är jag min syrra och våra ridtravare

Här är jag min syrra och våra ridtravare

Oj råka skriva två ggr =)

Jag har varit medryttare på Exotica i över 4 år nu

Jag är väl lite utstickande när jag säger att jag äger ett kallblod som heter Odin Gutten.
Han är nu 8 år och håller på att omskolas till ridhäst!
#21 Vilken fin häst!
Är delfodervärd sedan 2,5 år på Sartorius, ett Storis som han kallas. Han är 18 år i år, och beter sig verkligen som en farbror. Han är startad runt 40 ggr på travet, men han var inte så snabb. :)
Nu är han ridhäst sedan många år tillbaka, jag tränar mest NH med honom och de två dagar i veckan som ägaren har honom rids han mest ut.

Jag rider mina varmblod :) Ambra Li, sto 13 år och Intercooler håjt 10 år, valack :D
Besök min hästblogg, bra uppdatering, massa tips och en massa annat :) Med mina ridtravare i fokus :)