Ridtravare iFokus

Ridtravare

Etikett: 10-off-topic
Läst 2041 ggr
Hannybee
0

OT: Häst du skulle vilja ha

Jag får ibland lite ryck och sitter och kollar på masssa hästannonser på nätet… Drömmer om att en dag få en egen häst.

Så nu tänkte jag att för alla som gör som mig, sitter och glor på annonser, lägg ut länkarna till de hästar du VERKLIGEN skulle vilja ha här! Skrattande Det behöver inte vara ridtravare, utan kan vara vilken ras som helst! Här har vi min första (lär komma flera)… Underbart vacker, ung, sto, inte tävlad…! Perfekt för mig! Oskyldig

http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=299030

AusaBausa
0

http://www.blocket.se/kristianstad/Valack_06_24254284.htm?ca=23_8&w=0

den här är jag sååå sugen på! Min fd (avlivades för ngn månad sen)delägarhästs sista avkomma. Han kommer bli en kanon på hoppbanan..

[Nesslan]
0

Jag har hittade en på blocket i torsdags, har faktiskt mejlat på honom och om han är kvar efter helgen så ska jag åka och provrida. Så hålltummarna :) (ingen ridtravare dock)

AusaBausa
0

samma här…ska med provrida honom som jag vill ha;-)

Lycka till!

Hannybee
0

#1 Snygg!

Tyvärr har jag ju inte kommit så långt som att provrida… Det är nog inte rätt läge för mig att köpa häst nu ändå. Men man kan ju drömma om framtiden. Skrattande

SamanthaJones
0

Kom igen, in med mer annonser nu! Jag håller ju på att leta och ringa runt till folk :) haha

Vänligen

Sofia

Medarbetare på brukshundar

Hannybee
0
giffan
0

#0 Undrar om inte den som säljer "din" häst finns här på ifokus… Tror det iaf.

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

lillsandra
0

om jag inte redan hade 2 underbara hästar så är nog ändå drömmen att en dag ha en frieser häst, dom är ju så fina. men vem säger att man inte kan ha 3 hästar?

[Zkold]
0

Denna skulle jag inte säga nej till hehe men jag har ju redan en stjärna hemma:)

Hannybee
0

#7 Coolt! Skrattande Den är bara så fin! Ser mer ut som ett fullblod än en travare…

Synd att jag inte ska köpa häst ännu… Bättre att vänta tills jag blir äldre och har pluggat klart (om jag nu ska plugga vidare).

Hannybee
0

Oj, denna tråden har visst dött lite… Jag har hittat en ny snygging i alla fall! Bara älskar hästar med blå ögon! Eller ja, annorlunda utseende överhuvudtaget. Skrattande

http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=291804

[Nesslan]
0

Jag har hittat en som jag har bestämt mig för :) I morgon ska jag ringa ägaren så ska vi bestämma dag när jag hämtar honom och skriver på papper och sådär. Men han finns inte ute på annons längre. Han är en korsning mellan connemara och svenskt halvblod :)

Hannybee
0

#12 Ååh, vad kul! Grattis! Glad Är besiktning och allt sånt klart? Hur länge dröjer det tills du får hem honom? Du får allt visa en bild på honom här sen, eftersom han inte var ute på annons längre.

Gingo
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag kan inte länka?

Men jag har iaf min drömhäst stå endes i ett stall inte långt härifrån vbl sto som heter Kama är 10-11 år tror jag jättemysig och har det dära humöret jag älskar :)

Hannybee
0

#14 Vilken fin bläs hon hade! Tungan ute

Gingo
0

# 15 Ja, Tycker hon har en väldigt fin kropp för att ha stått i ett år :)

Hannybee
0

#16 Oj, varför har hon stått i ett helt år för? Skada? Förvånad

Gingo
0

# 17 ja kan väl säga. Hon och den andra hästen som är hennes bästa vän och kallas för rosa stod i en transport och när dom lastade ur rosa fick kama som hästen ovan heter, Panik och kom på nått sätt under bommen bakom sig och fastnade där.

Sen blev det nått med korset :/ fast hon hämtade sig efter en tid och nu är det bara ägaren som inte vill sätta igång hon igen då hon bara har ett år kvar på banan.

Men jag har sagt att jag skulle börja rida hon till vintern :) Så nu väntar jag bara på att det blir mildare har inte så stor lust att rida i 20 minus xD

Hannybee
0

#18 Haha, okej… Ridvädret är inte det bästa här nu heller direkt. Halt på vägarna+kallt+fruset i marken.

Men tillbaka till ämnet, någon mer som har hittat ngn häst de skulle vilja ha? Glad

Gingo
0

#19 här har vi snö och kallt.

Hannybee
0

#20 Snö går ju i alla fall att rida i… Förvånad

Gingo
0

#21 jo och roligt är det :)

AusaBausa
0

#14 vilken fin häst! Härlig färg o bläs:-P

Gingo
0

Roligt att nårgar säger positiva saker om hon Skrattande

Gingo
0

Mina länkar funkar inte Rynkar på näsan Annars hittade jag en jättefin islänning

Hannybee
0

#25 Elaka länkar! Förvånad Fast annars kan du ju bara kopiera den och klistra in så får man gå till den själv?

Gingo
0

26 Det tänkte jag faktist inte på att jag kunde göra så xD Islänningen är iaf såld nu men jag hittade en annan fin häst Glad

http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=308124

Hannybee
0

#27 Söt! Den har jag också sett förut, tänk att rida runt på en sån maffig häst. Skrattande

Gingo
0

28 Tänk att ramla av en sån där, eller när den hittar nått mycket intressant att lukta på. Då har man ju ingen chans o:

Hannybee
0

#29 Haha, nee… xD Det är väl tur att Kallblod brukar ha väldigt bra temperament.

Gingo
0

30 haha jo det är det :>