Ridtravare iFokus

Ridtravare

Etikett03-bilder-filmer
Läst 1041 ggr
running
0

träna tillsammans

kanske svårt men de kan gå för vissa av oss .

tanken är väl att stötta o pusch varandra mot ett mål som vi nog flesta har att få våra vbl till bra ridhästar så bra dom kan:)

jag är själv bosatt i bergsjö o skulle tycka de va jätte kul att få träna tillsammans med nån annan med ridtravare och som kanske inte ett måste rider western.

men vi stöttar ju o tränar tillsammans även genom nätet då diskutioner här kan få oss att fundera ut smarta o fungerande lösningar till våra vänner .

varmblods fanatiker ja men visst de är ju så underbara

CelsiusT
0

Låter kul. Bor på Orust (ca 1 timme norr om gbg).

Medarbetare på westernridning.ifokus

my-real-life
0

skulle jag kunna göra  ett liknande inlägg  men att jag  gör om lite 

tex. jag bor jue i uppsala  och vill ha  en tränar kompis  som gillar  hoppning och markarbete

tänkte bara  fråga  så att du inte blir  sur  och tycker att  jag  kopierar  hela  skiten från dig ^

Wilma03
0

#2 varför inte bara ta det i samma tråd istället? Annars får vi ju kanske en sån här tråd för varje stad. Glad

running
0

# nej ja menar ju precis så att vi kan försöka hitta tränings kompisar och bytta tips o ider med varandra ja

själv bor ju som ja skrev i Bergsjö och de ligger ju i hälsingland o visst de finns rid tjejer här om kring men ja har just nu ingen annan som rider travare så därför skrev ja inlägget som en samkoplings möjlighet

då de flesta som är inne på detta focus just har ridtravare och om ja har tur finns de nån i min närhet :)

så samman koppla er gärna de var de som var tanken

Go jul o hoppas ni får mycket skoj med era vackra ridtravare

my-real-life
0

hej

jag bor i uppsala  och söker  någon att träna tillsamans med  

du  får  gärna  träna  både  dressyr och hoppning  

skulle bli jätte  glad  för svar ^^

mvh anna