Snöiga ridbilder! :P
Ignorera hjälmlösheten. Jag är korkad för att jag inte använder hjälm. Det må vara hänt, men om jag bedömmer att bilderna är värd risken att rida 10-15 minutr utan hjälm (jag trillar väldigt sällan av annars så risken att jag trillar av just då, eller om jag trillar av - skadar mitt huvud- är inte direkt enorm om än den finns) så är det mitt val trots allt. Men har ni något tips på hur jag kan få hjälmen att matcha kläderna på ett bra sätt så blir jag bara glad! För helst hade jag haft den även när jag tar såna här foton. Har alltid hjälm annars :)
I vilket fall, lekte lite med Crow idag! :) Brydde mig inte om att ''rida'' utan åkte mest med och lät honom leka i snön :)
Sedan jag började trava honom måste jag ha rätt mycket ''stöd'' i tygeln när jag vill tölta. Tyvärr är jag lite ringrostig med dubbla tyglar så vid något tillfälle tog det i fel bett men naturligtvis är det muserolan som ska ha sstödet. Siktar mot att kunna tölta också utan något speciellt stöd men en sak i sänder. Först skilja på gångarterna :)
Var riktigt roligt att rida idag!
Han är så himla rolig att rida, jag älskar travare! :D
Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.

Kan tyvär inte se bilderna
Inte? :( Fler med samma problem? De är där för mig.. brukar alltid funka…
http://www.elftown.com/wiki.html?name=Beautiful%20Crow%20in%20snow
De finns här också..
Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.