Ridtravare iFokus

Ridtravare

Etikett: 13-annonstorg
Läst 851 ggr
Ryttarinnan
0

Vill du ha ett underbart sto på foder?

Jag funderar på att hyra ut min tjej i vår då jag själv kommer att ha fullt upp med mina studier. Jag vill inte sälja henne då hon råkat mycket illa ut tidigare och därför är jag väldigt mån om att ha kvar henne i min ägo. Med rätt fodervärd kan ev. köp diskuteras vid senare tillfälle.

Min tjej är 12 år gammal och en underbar flicka med otroligt tålamod. Hon är riden i snart fyra års tid (men dock regelbundet i enbart ett års tid). Hon är löshoppad upp till en meter och även regelbundet westerntränad. I min ägo under två års tid har hon fått lära sig grunderna i NH och blivit en otroligt samarbetsvillig häst som har lätt för att lära. Galoppen har vi precis börjat med, formen arbetas med nu under hösten (det har precis börjat se bra ut i skritt, traven arbetas det med). Min tjej är maxad d-ponny vilket gör att hon inte är alltför viktbärande och att du heller inte bör vara för lång.

Tjejen är stallets lilla ögonsten, alla tycker om att hantera henne och pyssla med henne och hon går med nybörjare såsom lite mer avancerade ryttare utan problem. Det hon behöver för att utvecklas är en ryttare med tålamod (på en häst som aldrig är dum, men däremot måste ha tydliga hjälper för att förstå) och en ryttare som har tid för henne.

Krav är att hon får gå med flera hästar, box och daglig utevistelse.

Har du tid? Skriv gärna här och berätta om dig och vad du tänkt dig samt vad du har att erbjuda, alt. maila maenjo@live.se - BILDER KAN MAILAS!

Ryttarinnan
0

Nu finns några bilder på min sida för den som vill kika vidare. :)

Huldan
0

Var bor du? :)

Ryttarinnan
0

Jag bor i Uppsala.