Pannlampa
Upptäckte att det är dax att byte ut pannlampan och tänkte kolla med er vad ni har för lampa när ni är ute å rider.
Tacksam för svar 
Jag har oftast ingen lampa när jag rider, även om det är mörkt. Ibland har jag dock med mig en lampa för att kunna tända om det behövs. Då har jag antingen en vanlig liten ficklampa i fickan att plocka up om det händer ngt eller så har jag med mig pannlampan som jag köpt på Göksäter (billighetsvaruhus, typ mini-gekås)
Medarbetare på westernridning.ifokus

jag har pannlampa på hjälmen och en pannlampa fastsydd i en reflexbrösta som sätts på hästen. annars kommer vi inte ifrån gårdsplanen eftersom hon är mörkrädd…
tror att de är inköpta på clas ohlson el liknande affär, har 9 LEDlampor som går att tända i olika kombination ("halv", "hel", "position" (=1) och blinkande).
fungerar super, lyser upp bättre än min gamla hederliga "glödlampspannlampa" och fungerade som sagt även skitbra att sätta på reflexbröstan till hästen.
medarbetare på djurskydd.ifokus
Jag har en som jag fick från Pollux för ett antal år sedan. Dock har jag inte använt den ännu. Man fäster den på skärmen till hjälmen iaf och det är flera smålampor, så man kan bestämma om det ska blinka och hur många som ska lysa. 
Jag har en från öob:) det är min andra därifrån, den första flög av i en vild galopp förra vintern haha… det var inte riktigt meningen att det skulle bli så.