Ridtravare iFokus

Ridtravare

Etikett15-ville-bara-skriva-av-mig
Läst 551 ggr
Eve
0

Millan på plats!

Nu har Millan äntligen kommit ner till gården där jag ska bo. Vi arbetar för fullt med stugan och räknar med att jag ska få flytta in om en vecka. Snart så är min drömuppfylld: att bo på en hästgård med alla mina underbara djur.

Eve - Sajtvärd för Weight pull iFokus

L00ttz
0

va skönt =)  åh jag vill också bo på hästgård :P

Min Blogg:

http://loottzz.nu

"Never let the fear striking out, Keep you from playing that game"

HannaT
0

Nämen. Skrattande Bilder på gården tack!

Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.

Tin-Tin74
0

Åh vad skönt för dig!

Det är underbart att ha hästarna hemma. Vi har hälften på vår egna gård och hälften på en gård vi arrenderar. Men vi funderar på att ta hem alla hästar nu i höst. Och sen köra ner dem till det andra stallet i vår igen.

Eve
0

Ja, det är jättehärligt att få bo där ute (: Bilder kommer strax. Jag har inte min kamera här nere än, men  jag ska se om jag kan lägga över bilder från telefonen (: Ni får hålla ut, helt enkelt (:

Jag ska dit snart och börja riva ner tapeter och måla sovrummet. Ska bli kul att få att det händer nåt.

Hannybee
0

Jag vill med bo på hästgård…! Förvånad Men vad roligt för dig i alla fall. Jag vill också se bilder! Glad

[Zkold]
0

Åh vad roligt Eve!:D det kommer bli kanon ju! Som de andra skrivit skulle det vara roligt med en bildbomb snart då.

Eve
0

HAha, jag hade helt glömt bort den här tråden.. Ni får bilder när jag kommer hem i veckan (: