Ridtravare iFokus

Ridtravare

Etikett01-allmänt-om-ridtravare
Läst 878 ggr
Fiona
0

Efterlysning: Glassis Girl

Jag hjälper en bekant till min moster med en efterlysning. Har fått ett handskrivit papper så är inte helt hundra på allt då det är lite otydligt.

Namn: Glassis Girl

Färg: MBR

Tecken: Ljus strimma på nosen, vit bakre kota, vit krona på vänster fram, höger bak & vänster bak.

Frysmärkning: S03401

Uppfödare: AB Fridhem Axvall

Stamm: Lucky Winner     Glasgow Girl

Glasgow             Smulan

Max Iran

Jag vet tyvärr inget mer, inte ens när hon är född. Antar att det är ganska vårt att hitta henne men man kan ju ha tur! Hör gärna av er om ni vet något.

Tack på förhand

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

Primee
0

Uppfödaren står fortfarande som ägare. Höra av sig till dem kanske?

https://www.travsport.se/shestinfo?kommando=visaHistorik&hestId=59325

Fiona
0

#1 Konstigt då kan dom inte skickat in ägarbyte. Min mosters bekant köpte henne av uppfödaren och sålde henne sen efter några år om jag förstått det hela rätt Obestämd

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Primee
0

Oh, har de inte hållt koll på alla papper under tiden blir det verkligen svårt att hitta hästen. Skulle vara om någon har henne i närheten.

Fiona
0

#3 Jo det blir ju det, de var de jag tänkt om någon kände igen henne :)

Jenny

Primee
0

Hoppas du hittar på henne då =)

giffan
0

Stall Ventpolarna AB

Står som uppfödare på den avkomma hästen fick 2002. Pröva att ring dem.

Jag Pm:ar dig tele nr.

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

Fiona
0

#6 Tack så jätte mycket!! Ska kolla upp det!

Jenny