Typ Pay-n-Jump Jönköping
Vet ni om det finns några småtävlingar där man kan få skutta banor på valfri höjd o få en rosett för besväret i närheten av Jönköping/Habo?
Helst där man inte behöver vara medlem i klubben som annordnar…
Ridtravarföreningen Smålad (se artikel) har en i Nybro den 10:e Oktober.

Det är jättelångt till Nybro från Jönköping…

Brukar inte Riddersberg anordna sånt ibland? Har för mig att de haft det vissa vardagskvällar ibland… Grankärr brukar ju ha träningstävlingar ibland och i Ölmstad har de blåbärshoppningar. Vet inte hur det har planerat med sånt i höst, men kolla deras hemsidor så kanske du hittar nåt…

tack för tipsen =)
Tyvärr måste man vara medlem i de flesta klubbarna för att få vara med =(
Synd att inte Bankeryd och Åtorp har fler sånna saker, har närmst till dem (eller så uppdaterar de sina hemsidor dåligt..)

Jo det är väl tyvärr så att de vill att man ska va medlem… Men jag tror inte att det är så på Riddersberg, så om du vill kan du ju kolla med dem. Jag tror det är eleverna på Tenhults naturbruksgymnasium som har haft hand om det innan…
Ring och kolla med klubbarna i närheten, det kan ju faktiskt va så att hemsidorna är dåligt uppdaterade eller så kanske de anordnar om de ser att intresse finns 
Lycka till 

Puttar upp lite. Finns det någon här som går på Tenhult som vet om det kommer bli något där?
#6 Thorsson här inne har ju precis flyttat dit med sin häst läste jag i hennes senaste inlägg. Hör med henne!