Ridtravare iFokus

Ridtravare

Etikett04-foder
Läst 1275 ggr
[Zkold]
0

Master muscle?

Någon som prövat det och tycker att det är bra? Enligt en kompis är det ett "mirakel-tillskott" man kan ge…

Här står det mer fakta om det för de som undrar vad det är

Vad tror ni? är det onödiga pengar?

Zaphix
0

Skulle inte använda det.. Tycker det är onödiga pengar.

"Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva."

Min och Dackes blogg

emeliekarlssoonn
0

Det verkar ju vara gratis så varför inte? ;)
Hahaha, skämt åsido.

Nej jag skulle inte använda det. Finns isf andra bättre alternativ.

Scandi
0

vanlig e-vitamin eller tokosel använder jag kombinerat med b-vitamin

[Zkold]
0

#3 Använder också vanlig e-vitamin. Detta var något som en kompis nämde va skitbra men vet inte om jag vågar testa…

Linnea
0

undvik tillskott så mycket det går. de innehåller sällan något riktigt bra ändå utan mest vanliga vitaminer (och kanske lite syntetiska grejer men vem vill ge det till sin häst). men det låter ju såklart bra och allt sånt går att sälja.

Skynda långsamt så går det fortare.

littleperfect
0

Min häst äter VSL E-vit och selen. Jag tyckte att han fick mer muskler och tappar inte muskler under vilan när han äter detta, har vänner som ger sina hästar detta med. men jag ger inte hela dosen som står på förpackningen utan hälften av den..=)

Linnea
0

#6 att ge rena vitaminer är det inget fel på så länge man vet från foderstaten att hästen inte får i sig tillräckligt från sitt övriga foder men tillskott som är blandningar med lite allt möjligt tycker jag man ska undvika. så ska man vara försiktig med att ge för mycket av fettlösliga vitaminer som då lagras i kroppen i för stora mängder och det är inte nyttigt.

Skynda långsamt så går det fortare.