Ang. Ridtravartröjor
Hej, allihopa!
Det verkar som att det är ganska många som är intresserade av en ridtravartröja. Som det ser ut nu så har inte jag råd att lägga ut pengar för detta.
Ni som är intresserade, skulle ni kunna tänka er att lägga ut pengar i förskott? Alltså betala 150 kronor och få tröjan ca 2 veckor senare? På det sättet kan vi göra det möjligt att trycka tröjor nu.
Tyvärr så är det ju just det som jag inte kan erbjuda för tillfället. Jag har inte råd att lägga ut pengar för 50 tröjor just nu. Därför behöver jag isåfall att de som vill ha tröjor just nu att de betalar nu och får tröjorna ca 2 veckor senare. Då behöver jag inte lägga ut riktigt lika mycket pengar på en gång.
#2 Nej det är inte så jag menar!!! Såg att jag förklarar fel.
Jag menar om man kan beställa senare om någon månad eller så och DÅ betala i samband med beställningen. Självklart ska du inte ligga ute med pengar!!!

skickar man 150kr till dig då Eve? frakt och sånt då vad går de på elr är dt in räknat?
#3 - Ja, jag får ju hem 50 tröjor, så självklart får man köpa senare också.
#4 - Ja, jag tänkte det, att om de som är intresserade betalar 150 till mitt konto (inkl frakt) så får ju jag lite pengar som hjälp i alla fall.

är der t-shirt elr tjocktröja förresten? =)
Det är en t-shirt (:

men skickar du det via posten då ?
Japp. Det skickas som brev på bästa möjliga sätt (:

#11 vill gärna ha en men måste tänka lite först verkligen en bra ide :)

Finns det någon möjlighet att få en tjockare tröja? 
Vad är det för färg på t-shirten eller finns det bara en standard? Vitt kan ju bli lite jobbigt om man kanske skulle vilja ha den i stallet te.x.
Jag skulle kunna beställa en så snart som möjligt annars!

Undrar som #13, om det inte finns möjlighet till en tjockare tröja? :)
Hej Eve!
Jag är intresserad att köpa en tröja,men kan jag beställa en slutet av månaden om en finns kvar då?
Mvh Cissi
Hur ser t.shirten ut??
Äre som en vanlig t-shirt då lr? :D
Undrar som #14 vilken fär är den
/ Emma
Kolla in min blogg, väluppdaterad och högt rankad hästblogg- http://enallroundryttare.blogg.se !
jag vet inte så mycket än, men får jag tag i en bil imorrn så ska jag åka ner och prata med dem. Kan jag få en bra deal så beställer jag hem så jag kan betala vid nästa lön.
Vill oxå ha en ! Kan skicka pengar om jag vet vart jag ska skicka dom ><.. Asså kontonmr :P
/ Emma
Kolla in min blogg, väluppdaterad och högt rankad hästblogg- http://enallroundryttare.blogg.se !