Travare
Vet inte varför men jag tkr varmblod är så söta!
HAha jag skulle vilja ha en svart travare på ca 160, att tävla mestadels hoppning med, vet inte varför, vill bara de. Dem är så söta! (:

Jo de är fina hästar alltid. Har själv ett travar sto underbar hehe, Finns många travare som är utbildade i hoppning och är rikigt duktiga på det oxå.
Svart är en fin färg på hästar tycker ja oxå men jag letar mer efter personligheten i hästen är färgen
Jag brukar säga att färgen är en bonus
Har du någon häst förresten? 
Som den här svarta snyggingen? ;)
Sthlmsjenna - Sajtvärd på ridtravare.ifokus.
Sveriges största ridtravarblogg - http://stockholmsjenna.se
#1 nej ingen häst, men tävlar en ridskole ponny katC i lägre hoppning(det är världens finaste,bästa,personligaste,fetaste ponny (L)). Rider och tar mkt hand om en c-ponny som jag också tävlade på 2 klasser i hopp detta år. Sedan har jag en till häst som jag rider, en ung korsning, Han går western men jag rider han engelskt. Osså brukar jag ta hand om En nära kompis d-ponny när hon inte hinner osv.
Brukar också rida en annan kompis d-ponny då och då samt rida vissa ridskolehästar. (:
Så jag har fulltupp. men ibland skulle det vara ganska skönt att bara tillbringa tid åt en häst.. Men jag klarar mig fint iaf ;)
#2 jupp som den där snyggingen ;) Han/hon var jättesöt (: