Ridtravare sökes
Hoppas det är ok med en sån här annons :D
Min väninnas systerdotter (gu va krångligt^^) letar efter en travare. skänkes, säljes eller utlånas. Vet ni någon som är till salu? Eller som skänkes osv?
Liten stor häst är det hon är ute efter eftersom tjejen precis ska gå över från ponny. Hästkunnig familj, tävlingsambitioner.
Vet inte hur pass grön hästen kan vara, direkt från banan eller grundriden, det beror väl på individen faktiskt. Men hör av er till mig med er mail så skickar jag den till min väninna så hon o systerdottern kan kontakta dig/er.
Vi utgår ifrån västra götaland, trollhättan, men de kan tänka sig att åka litet längre beroende på hästen.
MvH LinaN
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

vet du vad för ålder de vill ha ca? och hur mkt de kan betala?
kanske vet 1
Ålder skulle jag gissa på 4-16 år, eftersom tösen vill tävla litet på klubbnivå i hopp och dressyr, inga jättekrav alltså hon vill ha en häst att utvecklas med och lära sig en massa, hon har haft ponny nu men det är ju litet annorlunda med stor häst. Och gällande pengar så det vågar inte jag röra i.

hästen jag känner är nog förgammal då (19år)
det blev förgammalt. tyvärr :(

Hejsan.
Mitt råd är att gå in på hästnet och kolla där. Det finns allt från bortskänkes (tyvärr) och uppåt. Sen kan ni även kolla blocket.
Lycka till.
#5 jo, det kollas blocket, hastnet, hastannonser osv osv.
Men oftast så brukar man kunna hitta hästar såhär också, för det är inte alla som vill lägga ut sina ridtravare på just de här sajterna. Inte heller väninnans travkontakter från när hon var tränare har något just nu.
Men det är väl så, när man letar efter nått specifikt så finns inte det. :S
Finns det en ridtravarförening på orten där ni bor så kan ni ju lägga ut krokar där också.
#7 där sa du något! :D
ni råkar inte veta om det finns nån i trollhättan eller i närheten? ska ta o googla litet o se vad jag hittar.

Hej
Gå in på ridtravare.com och klicka på forum. Där fanns det bortskänkes och säljes häst.